SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Eladó a Renault Sport motorrészlege? Túl drága az F1, ráadásul negatív az összkép

A Forma-1-ben elért számos siker után megeshet, hogy a Renault megpróbálja eladni a motorrészleget, ahol az idei V6-os turbók készülnek. Az egyik ok, hogy az új formula rendívül drága és nem térül meg, a másik, hogy egyelőre csak negatív képet festenek róluk.

A Renault Sport F1 pár futam óta hangoztatja, hogy “na majd most képesek lesznek lehívni a teljes potenciált”, de ez rendre elmarad, vagy technikai hiba miatt nem jutnak el eddig. Ausztriában mindössze egyetlen autót hajtott Renault-motor az első tízben: hetet Mercedes-erőforrások, míg kettőt Ferrari. Marko a verseny előtt pár héttel elmondta, a hazai fordulót követően leülnek a céggel, és kiértékelik a helyzetet.

Közben a Renault folyamatosan az új kenő- és üzemanyagokban bízik, de az általuk biztosított 10 lóerő kevés. Az Auto Motor und Sport szerint az igazán nagy lépés csak Hockenheimben következik. A Mercedes is így tesz, de náluk az alapkoncepció is rendben van. “A Ferrari is több erőre tett szert, mint mi. A Renault egyetlen válasza az erőhiányra a benzin. Közben a hiba a koncepcióban van”- idézte a lap a címvédő csapat táborát.

Év közben csak a megbízhatóság, a költségcsökkentés, vagy a biztonság miatt lehet hozzányúlni a motorhoz. Marko nem reménykedik abban, hogy az FIA még 2014-ben megengedje a rivális gyártók felzárkózását. “Ez nem fog megtörténni. A következő évre koncentrálunk”- mondja Marko. A Renault hátrányát 40 lóerőre teszik, könnyen lehet, ennyi is marad a szezon végéig. A Lotusnál, akik még a Red Bullnál is rosszabb helyzetben vannak, 70 lóerőt emlegetnek. Marko és Horner elmondása szerint a Renault utólagos fejlesztései és próbálkozásai többe kerülnek, mint maga a V6-os kifejlesztése.

Ráadásul a Renault nem tud előállni egy teljesen új koncepcióval 2015-re, mert az FIA szabályai nem teszik lehetővé az utólagos homologizációt. Jövőre még meglehetősen nagy játékteret kapnak a mérnökök, mert az átalakítható alkatrészek listája átfogó, de fokozatosan kevesebb tétel lesz rajta 2018-ig.

Az AMUS úgy tudja, a Renault el akarja adni a motorgyártó részleget, amibe évente 50 millió eurót pumpálnak – legalábbis ezt beszélték a paddockban. Az ok: túl drága lett az F1,  a sikerek elmaradnak, csak negatív sajtót kapnak. Ráadásul az ügyfelek közül nem mindenki fizet pontosan: eddig 20 millió euró lízingdíjat hívtak le. A Red Bull azt is kilátásba helyezte, hogy beperli a céget, most pedig azt rebesgetik, hogy csak akkor fizet majd a Renault-nak, ha a teljesítmény is rendben van.

A lap felveti a lehetőséget, hogy esetleg a Red Bull megvenné a részleget, amennyiben az eladósorba kerül? Erre nincs sok esély, mert a jelenlegi motor, amit alapként kéne venni, nem versenyképes. Ráadásul Niki Lauda szerint Franciaország nem a legjobb helyszín F1-es projektre, köszönhetően a munkaviszonyoknak. “Franciaországban 37 órát dolgoznak hetente, nálunk Angliában 43-at.”

/f1-live/

 

2014.06.25. 12:52, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre