- Rszletes elemzsekbe kezdett a Red Bull Racing alakulata annak rdekben, hogy kidertse, mirt nyjtottak auti olyan gyenge teljestmnyt a mlt htvgi Osztrk Nagydjon.
Alig kt httel azutn, hogy Daniel Ricciardo rvn a cmvd grda idei els gyzelmt aratta Kanadban, az ausztrl tehetsg s csapattrsa, a ngyszeres vilgbajnok Sebastian Vettel nem tallta a ritmust Spielbergben.
Habr a Renault-motor gyengesge magyarzatot adhat a kibrndt szereplsre, a Red Bullnl gy vlik, ms tnyezk is szerepet jtszottak a kszkdsben.
„Rengeteg analzist el kell vgeznnk annak rdekben, hogy megrtsk a dolgokat” – mondta Christian Horner csapatfnk.
„Ez egy motor-orientlt plya, de Montreal is az, s ktsgtelen, hogy Kanadban sokkal versenykpesebbek voltunk. Montrealban kisebb volt a leszorter, Ausztriban ez nem kivitelezhet a plya kzps szekcija miatt. Szval elg furcsa helyzetben talltuk magunkat.”
A futamon Vettel egy motorhiba miatt kiesett, Ricciardo pedig csak nyolcadikknt rt clba.
„Nem hiszem, hogy sikerlt a legtbbet kihoznunk az autbl ezen a htvgn” – folytatta Horner.
„gy tnt, sokkal tbb problmnk volt az aut kezelsvel, mint a korbbi futamokon. A versenyen Daniel valamivel jobbnak rezte az egyenslyt a melegebb idben. A problma az volt, hogy miutn szlesen fordult az 1-es kanyarban, lehetetlen volt ismt versenybe szllnia.”
„Az utols krben bemutatott egy remek manvert az 5-s kanyarban, de a nyolcadik hely volt nagyjbl a maximum. Ez egy komoly motorert ignyl plya, a kr nagy szzalkban padlgzzal mennem a versenyzk. Szval egyltaln nem meglep, hogy a legjobb tzben nyolc aut Mercedes-motoros volt.”
„Nem voltunk versenykpesek ezen a htvgn, a nyolcadik hely volt a maximum. Elg frusztrl, hogy majdnem az idny felnl jrunk, s a helyzetnk nem sokat javult Melbourne ta.”
/f1vilag/