A nmet istll mr folyamatosan figyeli a Ferrarit, mely eddig elg meggyz teljestmnyt nyjtott Jerezben, a tli teszteken.
Sebastian Vettel vasrnap s htfn is a leggyorsabb tudott lenni, s ha azt vesszk alapul, hogy Felipe Nasr a Sauberrel lgy gumikkal vgzett az len, melyek 1,5 msodperccel gyorsabbak a kzepesnl, akkor Kimi Rikknen volt a legjobb kedden a Ferrarival.
Ez termszetesen a Mercedesnek is szemet szrt, de mg nem aggdnak:
„Ez egy tli teszt, ahol a legfontosabb az, hogy a lehet legtbb krt tegyk meg a plyn, de termszetesen mindig van valami, amire figyelnnk kell. Folyamatosan figyeljk a rivlisokat, s a Ferrari klnleges bnsmdban rszesl ezt illeten, miutn eddig igencsak versenykpesnek tnnek.” – fogalmazott Nico Rosberg Jerezben, ahol a mai napon harmadik lett, mikzben tbb mint 151 krt teljestett.
„Soha nem tudhatod, hogy mi van a httrben, de a Ferrari egy olyan csapat, melyet nem szabad lernod. Korbban is ezt vallottam, de azt mondom, vrjuk ki a vgt. Lehet, hogy mi tudjuk, mennyire lehetnk gyorsak, de azt nem, hogy a tbbiek hol tartanak. Az alapunk nagyon j s tudom, hogy versenykpesek vagyunk.”
„A megbzhatsg most kulcsszerepet jtszik ebben az idszakban. Tavaly ez a terlet jelentette a gyenge pontunkat, s ezen szeretnnk javtani. Nagy hangslyt fektetnk erre, hogy Melbourne-ben minden a helyre kerljn.”
„Sok idnk van mg addig, s biztosan lesznek problmink, de tudom, hogy kpesek vagyunk megoldani ezeket a gondokat. Az azonban mindig szerencssebb, ha a problma elbb jn el, mert mg van idnk.”
„Ma sajnos meg kellett llnom a motor lellsa miatt. Valami az zemanyaggal nem stimmelt, s emiatt llt le a motor. A helyzet nem volt vszes s relatve gyorsan visszatrhettem a plyra. Vannak bizonyos hinyossgok, de mr tudjuk, hogy mit kell tennnk s nincs sz komoly gondrl, vagy problmrl. A msik ilyen problmnk a telemetrival volt. Egyszeren nem rkeztek meg az adatok az autrl.”
/gp-live/