A Pirelli csokorba gyűjtötte a legfontosabb számokat, amelyeket a jerezi F1-es tesztről illik tudni. Kiderül például, hogy a versenyzők összesen 21 szett lágy gumit használtak el, köztük azt, amellyel Raikkönen a teszt legjobb idejét futotta meg.
A tesztre szállított gumiszettek: 284
ebből szuperlágy: 5
lágy: 37
közepes: 120
kemény: 57
intermediate: 40
teljes esőgumi: 25
Felhasznált szettek: 155
ebből szuperlágy: 0
lágy: 21
közepes: 83
kemény: 29
intermediate: 16
teljes esőgumi: 6
Emellett a Pirelli 16 szett „kemény téligumit” is elvitt Jerezre, amelyet kizárólag tesztelési célzattal gyártanak, a hűvös februári spanyol időjáráshoz igazítva. A három teszt során minden csapat két garnitúrát használhat el belőle.
A legjobb idők gumikeverék alapján
|
Versenyző
|
Csapat
|
Körök
|
Köridő
|
Keverék
|
1. nap
|
Sebastian Vettel
|
Ferrari
|
60 kör
|
1:22.620
|
közepes
|
2. nap
|
Sebastian Vettel
|
Ferrari
|
89 kör
|
1:20.984
|
közepes
|
3. nap
|
Felipe Nasr
|
Sauber
|
109 kör
|
1:21.545
|
lágy
|
4. nap
|
Kimi Raikkönen
|
Ferrari
|
106 kör
|
1:20.841
|
lágy
|
Leghosszabb etapok keverékenként:
Keverék
|
Versenyző
|
Csapat
|
Etap
|
Nap
|
szuperlágy
|
-
|
-
|
-
|
-
|
lágy
|
Pastor Maldonado
|
Lotus
|
19 kör
|
3. nap
|
közepes
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
29 kör
|
1. nap
|
téli
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
34 kör
|
1. nap
|
kemény
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
42 kör
|
1. nap
|
intermediate
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
25 kör
|
3. nap
|
teljes eső
|
Felipe Nasr
|
Sauber
|
4 kör
|
2. nap
|
A négy nap során összesen 2294 kört futottak meg, ehhez képest tavaly 1470-et, pedig akkor tíz csapat körözött a pályán nyolc helyett. Az akkori leggyorsabb, Kevin Magnussen 1:23.276-os időeredményig jutott, az autók egy év alatt kettő és fél másodpercet fejlődtek.