Valtteri Bottas remli, hogy harcolhatnak a Ferrarival a Knai Nagydjon, ahol a krlmnyek jval hvsebbek, mint kt httel ezeltt Malajziban.
Malajziban a Williams a tvoli harmadik ert kpviselte, miutn Sebastian Vettel vratlan gyzelmet aratott. A Ferrari teljestmnyhez hozztartozik, hogy kpesek voltak kezelni a gumikat a perzsel hsgben, de ez Knban nincs meg, s Bottas arra szmt ez az oldalukra blintja a mrleg nyelvt.
„ Igen, meglepett, ahogy mindenki mst is. gy gondolom sokkal jobban hasznltk a gumikat a hsgben, mint a tbbiek, szerintnk ez a legfbb oka. Mi is jobban szenvedtnk a gumik hmrskletvel, mint ahogy azt gondoltuk, klnsen, mert mg mindig hinyzik nmi sebessg az alacsony sebessg kanyarokban.
Malajziban, ha tlmelegedtek a hts kerekek, lelassultl. Ez is egy olyan terlet, amin dolgoznunk kell a forr versenyeken, mg Eurpban, pl. Budapesten.
gy gondolom a motorokkal is elrelptek, de az autval is, egyarnt, Malajziban, a md, ahogy a gumikat a hmrskleten tartottk, dnt volt. Azt hiszem nagyon klnleges volt, ahogy csinltk…ugyangy a hossz etapokon is. Nyilvn ezen kell dolgoznunk, de itt egyenlbb lesz a kzdelem, ilyen krlmnyek kztt.”
Malajzia amomlinak bizonyulta Williamsnek 2014-ben, amikor a hts gumikkal kzdttek, ez idn is megtrtnt. Bottas bzik abban, hogy Malajzia bizonytani fogja ugyanezt az idei szezonban.
„ Remlem. Tavaly ez volt a trend s nem feledkezhetnk meg a htvgrl, mert lesznek forr versenyek a jvben, s nem akarunk ugyanezekkel a gondokkal kzdeni, gy tanulnunk kell ebbl. De mr most is ezt vrom, a krlmnyek miatt, mert ez a plya jobban fekszik neknk, van nhny aero jtsunk, remlem terv szerint mkdnek majd.”
(c) rta. Andi, az espn alapjn