SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Nehogy rémálomba forduljon: Kell-e aggódnia a Barcelonában megtorpanó Ferrarinak?

Bizonytalanul érkezik meg Monacóba a Ferrari-istálló. Vajon egyszeri kisiklás volt a barcelonai megtorpanás? Miről árulkodik, minek volt köszönhető és lesz-e rá válaszuk?

Azt követően, hogy szinte a teljes autójukat átdolgozták, a csapattal együtt többeket meglepett, hogy a Ferrari minden eddigi idei futamnál messzebb volt a Mercedestől Barcelonában. Sebastian Vettel az új aerodinamikai csomaggal ugyan gyorsabbnak és magabiztosabbnak tűnt, mint Kimi Räikkönen a régivel, többen fölvetették, az olaszok talán eltévedtek az újítások sűrűjében.

A csapatfőnök Maurizio Arrivabene azonban már a versenyt követően hangsúlyozta, igenis előrelépést jelentett az új csomagjuk. „Az összevetéseink azt mutatják, hogy az új megoldás jó, de a valóság azt is elárulja, hogy nem eléggé” – nyilatkozta Spanyolországban. Az Auto Motor und Sport (AMuS) külön elemzést is szentelt a Ferrari váratlan visszaesésének, s ebben ők is kiemelték, az újítások többé-kevésbé valóban hozták azt a 0,2 másodpercet, amit előzetesen a mérnökök reméltek tőlük.

De akkor hol siklott félre az olaszok hétvégéje? A német szaklap szerint több tényező is a Ferrari ellen volt. Elsőként azt emelték ki, hogy Barcelonában az időmérőn és a versenyen egyaránt 0,7 másodperc körüli volt a különbség a Mercedes és a Scuderia között körönként. Ez arról árulkodik, hogy a vörösök a versenytempó tekintetében estek vissza, és ezt támasztja alá Vettel 45 másodperces hátránya is. Az első négy futamon tudniillik átlagban 8,080 másodperc volt a különbség a két csapat között vasárnaponként (ebben persze benne van a sepangi győzelem is, ami jelentősen javítja az értéket).

Ami nem segített a Ferrarinak

Sebastian Vettel Monacóról: „Monacót a tradíciók jellemzik, a szúk utcáin pedig nincs tér a hibára. Végig meg kell őrizned a koncentrációdat, és száz százalékot kell nyújtanod az időmérő edzésen, mert előzni szinte lehetetlen” – vázolta a hercegség sajátosságait Sebastian Vettel. „Tudom, hogy az emberek úgy gondolják, ez egy unalmas verseny a tévén keresztül, de akik részt vesznek rajta, teljesen másképp érzik ezt. Ha a mezőny sűrűjéből rajtolsz, folyamatosan küzdesz, hogy előrébb tudd verekedni magad pár hellyel. Ha pedig az élen állsz, nem engedhetsz meg magadnak egy pillanatnyi kihagyást sem a futam során. Monacóban speciális beállításokra van szükség, ami különbözik minden más pályáétól. Gyorsnak kell lenned az egyenesekben és lendületesnek a kanyarokban – ez az utcai pályák sajátossága.”


A német szaklap szerint Vettelék visszaesésének egyik okát a gumik jelentették. Miközben Malajziában a durva aszfalton jóval nagyobb mértékben koptak, ami a kezükre játszott, Barcelonában a gyors kanyarok és nagy meleg ellenére a lassabb hármas szektorban volt idejük „pihenni”, ami nem ízlett annyira az SF15-T-nek. A Mercedes ráadásul emellett nemcsak képes volt hamar fölmelegíteni a sokak szerint erre a pályára túl kemény abroncsokat, de azt is képesek voltak elérni, hogy a hátsó gumik ne hevüljenek túl a gyors kanyarokban a kör végére.

Vetteléknek mindez nem sikerült – az időmérőn például a 10-es kanyarra teljesen megváltozott autója viselkedése. „Onnantól hirtelen már nem volt tapadásom, és a kör hátralévő részében csak csúszkáltam. Rosberg kivételével szinte mindenki ugyanúgy járt” – magyarázta a négyszeres bajnok.

Ebben meghatározó szerepe volt a beállításoknak is – és ezt a két Mercedes-versenyző párharca is igazolta. Nico Rosbergnek a rendkívül változó, kiszámíthatatlan körülmények ellenére sikerült találnia egy olyan beállítást, mellyel magabiztosnak érezte magát – szemben az egész hétvégén tanácstalan Lewis Hamiltonnal. Miután a Ferrari péntekje az újítások teszteléséről szólt, beállításaik tökéletesítésére eleve kevesebb idejük maradt – és Kimi Räikkönen hétvégi küszködése jelzi, ez vissza is ütött.

Az AMuS szerint az sem véletlen, hogy a Ferrari olyan sok időt vesztett a harmadik szektorban riválisához képest. „A mi autónk eleje azonnal elfordult, anélkül, hogy a hátulja elkezdett volna csúszni” – magyarázta Toto Wolff a Mercedes titkáról. Egy mérnök pedig kiegészítette: „Mi következetesek tudtunk lenni ott (a hármas szektorban). A Ferrarinak sikerült összerakni egy-két jó kört, de a versenyzőik szemmel láthatóan küszködtek az autójuk pontos pozícionálásával.”

Kell-e aggódni a barcelonai 3-as szektor miatt?

Arrivabene a pálya ezen szakaszán látott lemaradásuk miatt cseppet sem nyugodt. „Ha megnézzük a harmadik szektort, ott a kigyorsítás számít. Ha ezen a téren nem oldjuk meg a problémánkat, még rosszabb lehet a helyzetünk. Nem Monacóban – Monaco különleges beállításokat igényel –, hanem inkább Kanadában. Nem szeretnénk ugyanezen kigyorsítási problémákkal elutazni Kanadába, mert az igazi rémálommá válna” – idézte a csapatfőnököt az Autosport.

Az Auto Motor und Sport szerint ugyanakkor nem olyan rendkívüli a Ferrari barcelonai hármas szektorban látott visszaesése, mint elsőre látszik. A lap ugyanis sorra vette az eddigi hétvégéket, s megállapította, hogy a lassú kanyarok már az év korábbi részében sem feküdtek annyira a Ferrarinak.

Barcelonában a harmadik pályaszakasz a legkanyargósabb, csupán egy 400 méteres egyenes húzódik a végén, magába foglal pár hosszú fordulót és egy lassítót is. A 0,777 másodperces hátrányukból 0,462 másodpercet itt buktak el a Mercedesszel szemben, ami a tejes lemaradásuk 59,9%-a. A többi pálya kanyargós szakaszainak részidőiből viszont kiderül, ez egyfajta tendencia: Melbourne-ben a hátrányuk 36,4%-a legkanyargósabb hármas szektorban halmozódott fel, Sanghajban a kettes szektorban szedték össze lemaradásuk 50,2%-át, míg Bahreinben szintén a pálya közepe tette ki a különbség 67,6%-át. A legextrémebb helyzet Malajziában állt elő: miután a Ferrari Sepangban kevés leszorítóerővel versenyezett, a kanyargós középső szektorban nagyobb hátrányt szedtek össze (104,4%), mint a kör egészét tekintve (azaz az első és a második szektorban gyorsabbak voltak a Mercedesnél).

A szaklap végül kiemelte, valójában már a tél folyamán is látszott, hogy Barcelona a Mercedes pályára. A teszteken úgy is közel fél másodperccel jobb kört tudtak autózni, hogy a Ferrari eggyel lágyabb keverékkel érte el a legjobb eredményét. Mindez tehát a Ferrari mellett szólhat a következő helyszíneken. Ám hogy a csapat útja mostantól lefelé avagy fölfelé vezet-e, valószínűleg legkorábban csak Monacót követően derülhet ki.

/ts/

2015.05.19. 20:03, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal