SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Vettel már inkább dicséri a Pirellit – de még vannak kételyei

Többnyire elégedettek a versenyzők a Pirelli spái defektekre adott részletes magyarázatával. Noha Monzában nem érzik úgy, hogy veszélyben lennének, Sebastian Vettel kiemelte, hosszabb távon biztosabb megoldást kell találni a problémára.

Szerencsére mind a nagyobb balesetet, mind a sérülést elkerülte Nico Rosberg és Sebastian Vettel két hete Belgiumban, amikor nagy tempónál egyszerűen felrobbant jobb hátsó kerekük. A történtek ugyanakkor komoly indulatokat váltottak ki a résztvevőkből, s a négyszeres világbajnok egyértelműen a Pirellit tette felelőssé a balesetekért, mivel szerinte a gyártó egyszerűen nem végzett elég jó munkát.

Az olaszok azóta részletes vizsgálatukat is elvégezték a Spában használt gumikon, s megállapították, nem szerkezeti problémák, hanem külső sérülések okozták a bajt mindkét német esetében. A milánóiak ugyanakkor elárulták, a hétvége során összesen 63 vágást találtak a három nap során használt abroncsokon, mely arra utal, hogy a sok törmelék miatt a megszokottnál nagyobb volt a sérülések esélye.

A céget a spái verseny után keményen bíráló Vettel maga is bepillantást nyerhetett az elemzésekbe, s a monzai sajtótájékoztatón elárulta, valójában elégedett az olaszok által végzett munkával. „Mindenekelőtt kiemelném, hogy bizonyos dolgokat nem közöltek pontosan ezzel kapcsolatban a sajtóban. Hogy mit mondtam, ugyanakkor elég világos volt. A legfontosabb, hogy nagyon szorosan együttműködve megvizsgáltuk a probléma forrását, a Pirelli pedig támogatott minket. Fontos, hogy tanuljunk a történtekből” – kezdte a Ferrari versenyzője.

Majd azt azért hozzátette, továbbra is úgy véli, hogy ilyesminek nem szabadna megtörténnie. „Szerintem nem elfogadható, hogy egy gumi csak úgy szétrobbanjon ilyen tempónál – ezt mondtam el a futamot követően is. Ehhez nem igazán tudok mit hozzátenni. Az azóta elvégzett vizsgálatok szolgálnak némi magyarázattal, de nem mindenre. Az elemzés még tovább tart, és a legfontosabb, hogy előrelépjünk ezen a téren. A Pirelli profi módon, rendkívül óvatosan járt el.”

„Kicsit többet tudok erről az ügyről, mivel egyike voltam a versenyzőknek, akikkel történt. És kicsit többet tudok arról is, mi történt a futam utáni elemzéseknél. Mint mondtam, nagyon komolyan vették a problémát, profikként jártak el, és igyekeztek megérteni a történteket, hiszen folyamatosan igyekeznek fejleszteni a saját terméküket. Ha megnézzük az autókat, sokkal biztonságosabbak és gyorsabbak, mint voltak harminc évvel ezelőtt, de még így is van min javítani rajtuk. Szóval ez is egy egyirányú utca: csakis előre haladhatunk. Minden közleménynél fontosabb, hogy komolyan veszik ezt.”

Így látta ezt a másik érintett, Nico Rosberg is, aki alatt még a pénteki szabadedzésen durrant szét a jobbhátsó. „Nagyon nagy precizitással kezelték az ügyet, és biztosra veszem, hogy itt biztonságban versenyezhetünk majd” – nyilatkozta.

A többiek mindeközben elárulták, nekik is akadtak bizonyos problémáik a gumikkal Spában, de ettől még nem aggódnak a biztonság miatt. „Nem ismerem pontosan a hólyagosodás és a vágás fogalma közötti különbséget, azonban én tapasztaltam hólyagosodást a hétvége során – Spában nem most először, hiszen ez ott eléggé megszokott. Átéreztem Nico és Seb helyzetét, csalódottságát, aggályait, de a Pirelli ennél többet most aligha tehetett volna. Remélhetőleg a jövőben nem történik ilyesmi” – fogalmazott Daniel Ricciardo.

Marcus Ericsson hozzátette: „Mi is tapasztaltunk problémákat a vágásokkal, de nem tudom, hogy ezek valóban a törmelékektől származtak volna. Ezt a magyarázatot kaptunk, de én semmilyen más problémát nem tapasztaltam a vezetés során.” Carlos Sainz szerint aggódniuk csak akkor kellene, ha ezen a hétvégén is gondok adódnának. „Megmagyarázták a történteket, elvégezték a feladatukat. Bízom benne, hogy nem történik ilyesmi újra, itt Monzában sem. Ha pedig mégis megtörténne, akkor újabb vizsgálatokra lesz szükség.”

 

Rövid és hosszú távú megoldások

Hogy az újabb bajt elkerüljék, a Pirelli Monzában a megszokotthoz képest szigorított irányelvein, s a guminyomás, valamint a kerékdőlés terén is igyekezett olyan határértékeket szabni a csapatoknak, melyekkel elkerülhető a veszély. Vettel üdvözli ezen lépéseket, azonban figyelmeztetett, a valódi megoldáshoz ennél többre van szükség. „Van pár apróság, amin lehet változtatni – például a guminyomáson –, majd kiderül, mi lesz ezeknek az eredménye. De hogy min változtatsz ilyen rövid idő alatt, csak egy dolog, fontos, hogy hosszú távon pontosan megértsük, mi is történt. Nyilvánvaló, hogy mindenki igyekszik a legjobbját nyújtani. Pár éve elfogadhatatlan problémáink voltak, aztán azonnali változások jöttek, és utána már nem is voltak gondok. Ez bizonyítja, hogy a profi hozzáállás kifizetődő, és eredményre vezet” – vélekedett a német.

Rosberg hozzátette, a Mercedes már pénteki esete után tett azért, hogy ne ismétlődjön meg ugyanez. „Időnként nagyon szigorú iránymutatást, pontosabban korlátokat határoz meg a Pirelli, amiket be kell tartanunk. Nem vagyok biztos benne, hogy mindent tökéletesen csináltunk Spában, később változtattunk is pár dolgon, hogy a lehető legbiztonságosabbá tegyük a gumikat. Hogy a többiek mit csináltak, azt nem tudom pontosan, de mi kezeltük a helyzetet” – fogalmazott.

„Nagyon egyszerű a helyzet: tartanod kell magadat bizonyos korlátokhoz, mivel ezek a szabályok, ezt az FIA is ellenőrzi” – emelte ki Vettel. „Dönthetsz úgy, hogy nem tartod be őket, de akkor azt kockáztatod meg, hogy kizárjanak. Nem hinném, hogy bármely csapat is belemenne egy ilyen kockázatba. Másfelől pedig ott vannak nekünk a Pirelli szakértői a garázsban. És valamennyien bolondok lennénk, ha nem hallgatnánk rájuk, hiszen olyan tudással rendelkeznek, amivel mi nem.”

A mezőny egyik legrutinosabb tagja, Felipe Massa mindeközben Vettelhez hasonlóan azt tartja a legfontosabbnak, hogy a Pirelli a lehető legkomolyabban veszi a történteket. „A két érintett többet tud erről az ügyről, mint én. A legfontosabb, hogy megértsük, mi miért történt, száz százalékban biztosak legyünk ebben. El kell érnünk, hogy ne ismétlődjön meg hasonló, bármin is kell változtatni, meg kell tenni, hogy a lehető legbiztonságosabb gumikkal, a lehető legjobb feltételek mellett versenyezhessünk. Nem tudom, Monzába érkezve mennyit változtattak a guminyomáson és hasonló dolgokon, de a legfontosabb, hogy ők tudják, mit csinálnak. Mindig a legbiztonságosabb gumikkal és autóval akarunk versenyezni” – magyarázta a brazil.

Majd hozzátette, az azért korántsem átlagos, hogy a Pirelli a hétvége során 63 vágást talált abroncsain. „Nem gondolnám, hogy ez szokványos lenne. Nem is lehet az, hiszen törmelék minden pályán van, bizonyos helyszíneken pedig több is, mint általában. A gumiknak elég erősnek kell lenniük ahhoz, hogy el tudják viselni a törmelékkel való találkozást. Szóval én nem gondolnám, hogy ez átlagos lenne, a hétvége során pedig végig ott voltak a vágások” – figyelmeztetett.

/ts/

2015.09.14. 12:05, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre