|
Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>
| |
|
Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848 km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg
Időbeosztás
2017.04.28.
1. edzés: 11.00-12.30
2. edzés: 15.00-16.30
2017.04.29.
3. edzés: 12.00-13.00
Kvalifikáció: 15.00-16.00
2017.04.30.
Orosz Nagydíj: 15.00
|
| |
|
Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:
● A szerkesztőről
● Oldalinformációk
● Elérhetőségem
Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás: 2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória: sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800
Nyilatkozat és további információk ITT!
(c)
Copyright Seb-Vettel 2011-2017
| |
|
1. Sebastian VETTEL 68
2. Lewis HAMILTON 61
3. Valtteri BOTTAS 38
4. Kimi RAIKKÖNEN 34
5. Max VERSTAPPEN 25
Tovább >>
| |
|
A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!
| |
|
Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.
| |
|
|
|
Legalább ezt megúszta Vettel
Ez nem Sebastian Vettel versenye volt! A német pilóta már az első kanyarban defektet kapott, majd hibája miatt fel kellett adnia a küzdelmet, sőt a futam után még a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) is vizsgálat alá vonta.
A négyszeres világbajnok a gyanú szerint levágta a tizenhármas kanyart, miközben defektes versenygépével próbált visszatérni a bokszba. Ezzel megsértette az FIA sportszabályzatának 20.2-es cikkét, ami kimondja, hogy szándékosan, elfogadható magyarázat nélkül egyik pilóta sem hagyhatja el a pályát a Forma-1-es megmérettetéseken.
Az FIA versenybírái természetesen azonnal elkezdték az ügy kivizsgálását, az esetről készült videofelvételek kielemzését követően pedig úgy határoztak, nem büntetik a Ferrari kiválóságát, aki az első kanyarban (a Daniel Ricciardóval való koccanás következében) kapott hátsó defekt miatt hagyta el a pályát a szóban forgó pályaszakaszon.
„Az ötös rajtszámú versenyautó defektet kapott az első kanyarban, a tizenhármasban pedig elveszítette a gumiabroncs felületét. A videofelvételek áttekintését követően a versenybírák megértették, a pilóta miért hagyta el a pályát (az említett ponton)” – állt a Nemzetközi Automobil Szövetség hivatalos közleményében.
/ts/
| |
|
|