SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akrcsak a src a szomszdbl. Habr ngyszeres Formula-1-es vilgbajnok, s a sportg trtnetnek egyik legnagyobb mlt csapatnak piltja, nincsenek sztrallrjei. Magnlett rendkvl vja a mditl, s minden krdst kerl is ezzel kapcsolatban. Egytl egyig minden pilta tisztelett kivvta hozzllsval s tehetsgvel. 2015 ta j csapatval, a nagy mlt Ferrarival szll harcba a gyzelemrt! Itt kiderl hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDJ 2017

Idpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Krk szma: 53
Egy kr: 5,848  km
Teljes versenytv: 309,745 km
Leggyorsabb kr: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os gyztes: N. Rosberg

 

Idbeoszts

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnd egy picit jobban megismerni a lapot, s azt, aki mgtte ll, akkor me nhny informci a szerkesztrl s az oldalrl:

A szerkesztrl
Oldalinformcik
Elrhetsgem

Szerkeszt: Andi
Design: Merci
Nyits:  2011.08.01.
Tma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategria:  sport
Host: gportal
Ajnlott bngsz: Mozilla Firefox
Felbonts: 1280*800

Nyilatkozat s tovbbi informcik ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovbb >>

 
CHAT

A chat cserekrsre, beszlgetsre szolgl! Reklmot nem krek! Tartzkodj a trgr szavak hasznlattl!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elkltzl, trld az oldalad szlj! Ksznm!
Ha nem frisselsz hossz ideje lekerlsz.

 

 

HREK

Vettel: A Forma–1 elvesztheti arculatt

Sebastian Vettel s Daniel Ricciardo ismt kemnyen brlta a Forma–1-et. A nmet aggdva figyeli, ahogyan a sportg elidegenti magtl szurkolit, s fokozatosan elveszti identitst.

A versenyzk egyre nehezebben viselik a Forma–1 zavaros helyzett. Amita rdekvdelmi szvetsgk, a GPDA megfogalmazta nylt levelt a sportg vezeti fel, a mezny tagjai folyamatosan kritizljk a szablyalkots folyamatt, a meggondolatlan jtsokat, az idmr krli hercehurct, a 2017-re tervezett j regulkat, s a helyzet egyszerstst, sszerstst szorgalmazzk.

Egyik hangadjuk a GPDA alelnke, Sebastian Vettel, aki a Welt am Sonntagnak adott hossz interjjban rszletesen is kifejtette llspontjt a sportg jelenlegi helyzetrl. „Aggasztnak tallom, amerre a Forma–1 jelenleg tart. A szablyok – mondjuk gy – nagyon futurisztikusak. Az egsz hajtegysg nagyon sszetett. s az sszetettsg azt jelenti, hogy mg sok okos fej is nehezen brja mkdsre. Ez rendkvl sok pnze kerl, s br az autk egyrtelmen hatkonyabb vltak a fogyaszts tekintetben, de azt ktlem, hogy emellett modern rvknt az llna, hogy ez lenygzi a nzket s a versenyzket. n inkbb egy igazi ’petrolhead’ vagyok, aki maradna a hagyomnyok tjn” – foglalt egyrtelm llst a Ferrari versenyzje.

Vettel gy hiszi, amikor ezen vlemnynek hangot ad, a szurkolk llspontjt is vdelmezi. „Egy turbmotor mskpp szl, mint egy szvmotor. Neknk, versenyzknek szinte mindegy a hangzs, amg gyors az aut, s amg azzal feszegethetjk a hatrainkat. Objektven szemllve viszont vannak bizonyos szurkoli elvrsok is. k hangos motorokat, sok elzst, izgalmas versenyeket szeretnnek.”

„Amita itt vagyok, 2007-2008 ta, nagyon sokat tettek ennek kirtkelsrt, javtsrt. Egyes vltoztatsok sikerltek, msok nem. Egyesek mesterkltebb tettk a versenyzst, s a szurkolk egyltaln nem szeretik ezeket. Az autk taln takarkosabbak, rendben. De vonz az, ha egy versenyznek, aki arra szletett, hogy minl gyorsabban vezessen, el kell vennie a lbt a gzrl az egyenes vgn, hogy ezzel maradjon annyi zemanyaga, amivel eljuthat a clig? Egyltaln nem. Ezrt vagyok inkbb hagyomnytisztel s konzervatv. A tl sok futurizmus engem zavar.”

„Ez nem az a temp, amelyhez tksnek kell lenned”

s nemcsak t, egykori csapattrst, Daniel Ricciardt is, aki szintn gy vli, a sprols li meg a versenyzst.  „Minl gyorsabbak az autk, annl gyorsabbak a versenyek, annl jobban nyomhatjuk egsz id alatt. n mostanra mr megszoktam, hogy sprolnom kell az zemanyaggal s a gumikkal. Ez is egyfajta mvszet, s gy rzem, mr sikerlt rjnnm a titkra. Sz sincs arrl, hogy lveznm, valjban mksnak tallom, de biztosra veszem, hogy jobban szeretnm, ha gyorsabban mehetnk, s nem kne foglalkoznom ezekkel a dolgokkal.”

„A gyorsabb versenyek intenzvebbek is lennnek, s j lenne nagyobb kanyarsebessgeket elrni. Nem szeretnk risi leszortert, hogy aztn ne tudjak kzel kerlni a msik authoz.  Az idmrn taln  izgalmas lenne, de a versenyek elgg tompk lennnek. Idelis esetben nagyobb lenne a gumik tapadsa, s ezzel nne a kanyarsebessg, s tbb mlna a versenyzn. Amikor 2009-ben elszr teszteltem F1-es autt, elkpeszt kanyarsebessgek voltak. Az aut letapadt, minden csak azon mlt, mennyire akarom mg nyomni. Most sok kanyarban rzem gy, hogy elrem a hatrt. Szvesen mennk gyorsabban, ahol a btorsg emelne j szintre, de az autm nem brn. Ez nem az a temp, amelyhez tksnek kell lenned, ami megborzongat. Ezrt van az, hogy a fiatal srcok csak jnnek, s azonnal gyorsak tudnak lenni” – vlekedett a Red Bull hromszoros futamgyztese.

Az F1 elvesztheti identitst

Vettel ugyanakkor nemcsak brl, a problmk gykerre is rvilgt – ahogy azt a GPDA is tette levelben. „A szablyok miatti tlthatatlansg nehezti az azonosulst. A csapatok is hibsak, mert mindent konzervlni akarnak. Ez logikus, hiszen olyan sok fejleszti munka s az tlet ll egy sikeres aut mgtt, hogy azt rtheten vdelmezni akarjk. Viszont a technika ezzel elvontt s tlthatatlann vlik. Ez inkbb hasonlt a raktatudomnyra. Mg a legmodernebb szupersportautk is Trabantnak tnnek mellette. De szksg van a raktatechnikra? Az egszsges versenyzshez kell ez? Vlemnyem szerint nem. Sokkal egyszerbb, sokkal olcsbb, s ezltal sokkal jobb mdot is vlaszthatnnk ennl.”

„Vigyznunk kell, nehogy a Forma–1 elvesztse az arculatt. Elg vacak, ha hrom httel a rajt eltt vltoztatnak az idmrn. Valjban knos. Ha a fociban folyamatosan nvelnk vagy cskkentenk a kapu mrett, a plya hosszt, az sem mkdne” – figyelmeztetett a ngyszeres bajnok.

 

A versenyzket is brljk

Nem mindenki nzi ugyanakkor j szemmel a versenyzk utbbi idben tapasztalt kritikus magatartst. Korbban Bernie Ecclestone s 1997 bajnoka, Jacques Villeneuve is kijelentette: a versenyzk fogjk be a szjukat s vezessenek. A Ferrari korbbi versenyzje, Stefan Johansson is hibnak tartja a GPDA nylt levelt.

„Ez egy nagyon rossz tlet volt. Ez a levl csak annyit rt, hogy megllaptotta a nyilvnvalt” – rta blogjn. „Tetszett, ahogyan Bernie reaglt erre. Alapveten egyetrtett vele, de aztn a vlaszban megvltoztatta a fogalmazst mdjt. A GPDA jelenlegi elnke, Alexander Wurz nem is aktv versenyz. s ha megnzem, miket nyilatkoztak a csapatok s a vezetk, kijelenthetjk, hogy a versenyzk lbon lttk sajt magukat” – fogalmazott a svd.

/m4sport/

2016.04.13. 00:01, Andi Vissza a bloghoz
Mg nincs hozzszls.
 

Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG