SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Arrivabene: Vettel és Räikkönen jobb autót érdemel ennél

A Ferrari kezdi belátni, vannak hiányosságai idei karosszériája terén. Maurizio Arrivabene és Sebastian Vettel szerint is ezen a téren a legnagyobb a lemaradásuk a Mercedesszel szemben.

Kanadában még megszorongatta a Mercedest, Bakuban viszont esélye sem volt ellenük a Ferrarinak. A németek egész hétvégén kimagaslóan domináltak. Bár a többi Mercedes-motort használó csapat formája azt mutatja, e nagy különbség főként az erőforrások közötti differenciára vezethető vissza, Maranellóban mégis kezdik belátni, hogy nem(csak) a motorjuk, hanem a karosszériájuk szorul jelentős fejlesztésre.

Sebastian Vettel már az első körökben tetemes hátrányt szedett össze az élen a mezőnytől ellépő Nico Rosberggel szemben, aki aztán később kényelmesen oszthatta be energiáit. „Olyan gyorsan elhúzott az elején, hogy utána a fél versenyen keresztül már nem is láttam őt” – állapította meg a német.

Majd okkeresésbe kezdett. Vettel már szombaton hangsúlyozta, nem a motorerőn múlik, hogy ennyire lemaradtak, sokkal inkább az aerodinamikai hiányosságaikon. Vasárnap is erről beszélt, kiemelve, hogy az egyenesekben is az autójuk által termelt kis leszorítóerő kompenzálása miatt veszítettek időt. „Egyfelől a pályán múlt. Az időmérőn egészen sokat vesztettünk az egyenesben, és tudjuk, hogy a Mercedes egy körön igencsak fel tudja tekerni a motorját. Talán túl sok szárnnyal mentünk, de valójában a lassú kanyarokban is veszítünk. Valamit nagyon okosan csinálnak, mert jó a tempójuk a lassú részeken, közben pedig jól kezelik a gumikat is. Nekünk is ugyanilyen okosnak kell lennünk.”

Maurizio Arrivabene csapatfőnök szerint nem kérdés, hogy az autójuk nem elég versenyképes. „Aggódom kicsit amiatt, hogy nem vagyunk elég gyorsak. A motorral nagyon elégedett vagyok, de a karosszéria és az aerodinamika terén javítanunk kell” – hangsúlyozta. „Ha arra gondolunk, hogy álltunk pénteken, ez egy jó eredmény. Ugyanakkor nyilvánvaló, hogy Sebnek és Kiminek jobb autót kell biztosítani. Vettel egy igazi versenyragadozó, elég csak megnézni, milyen teljesítményt nyújt. Nagyon fáj, hogy nincs győzelemre esélyes autója. Szerintem mindkét versenyzőnk remek teljesítményt nyújtott Bakuban.”

A Ferrarinak idén főleg a lassú tempójú kanyarokban gyűlik meg a baja a Mercedesekkel és a Red Bullokkal: már a barcelonai harmadik szektorban is látszott, hogy kigyorsításaik nem elég jók, mechanikai tapadás terén elmaradnak a két riválistól, ráadásul a leszorítóerejük sem olyan nagy, mint az övék. (Érdekesség, hogy a Red Bull ezúttal épp a túl lapos szárnyai miatt küszködött a gumikopással, amire az egyenesben összeszedett hátrányuk kompenzálása miatt volt szükségük.)

Nem állhatnak le a 2016-os fejlesztéssel

Arrivabenét arról is kérdezték, mi siklott félre pénteken, s miért indultak neki ennyire mélyről a hétvégének. „Nehéz elmagyarázni, mennyire összetettek ezek az autók. Nagyon nehéz beállítani őket, de azt mondom, javítanunk kell az aerodinamikán. Kicsit ki kell lépnünk a megszokott korlátokon kívülre. Sokat beszélünk a gumikról, és világos, hogy ez az egyik legfontosabb terület. A napnál világosabb, hogy mely téren vagyunk lemaradva a Mercedestől – nem a motor terén.”

„Valahogy tehát úgy kell kihasználnunk a forrásainkat, hogy ezen a területen érjünk el javulást. Még nem érezzük lefutottnak ezt a bajnokságot. Ezért is tartom abszurdnak, hogy folyton 2017-ről kérdezgetnek. A 2016-os szezon közepén tartunk, és mindent bele akarunk adni. Nem szabad még a következő évről beszélnünk.”

Hogy a Ferrari nem állítja le idei fejlesztéseit, ugyanakkor némiképp a felülről érkező nyomásnak is köszönhető. Sergio Marchionne elnök év eleje óta győzelmeket vár tőlük, s amíg ezt nem teljesítik, nem ismerhetik el vereségüket.

Már csak azért sem, mert Marchionne vasárnap Bakuba érkezvén maga is kijelentette, küzdeni kell. „Természetesen van még munkánk az autón, de Ausztriában biztosan egy másfajta autót fogunk majd látni. Ha alaposabban megnézzük, a lágy gumin, egy szinten álltunk a Mercedesszel. Csak a gumikezelés és a leszorítóerő kérdése az egész – ezeken kell dolgoznunk. De bízom benne, hogy sikerülni fog. A szezon továbbra is nyitott” – mondta optimistán.

Az elnök szerint tehát van még esély a bajnoki sikerre. „Ha a mai történéseket nézzük, elég nehéznek tűnhet. De ha azt nézzük, mennyire sikeresen dolgozunk, akkor azt mondom, várjuk meg,hogy állunk a szezon végén. A csapat mindent belead, harcolni fog.”

Más kérdés, hogyan kezd el nyerni a vörös csapat, ha eddig nem sikerült neki. „Nem csak a győzelmeken múlik, több pontot kell szereznünk ahhoz, hogy megelőzzük őket, ilyen egyszerű. És pozitívnak kell maradnunk” – adta meg a nem túl konkrét receptet Arrivabene.

Vettel mindenesetre megfogadja tanácsát, és hiszi, Ausztriában ismét minden másképp lesz. „Tavaly jó versenyünk volt ott, és csak a végén maradtunk le a dobogóról a Williamsszel szemben. Ilyen tekintetben van mit jóvátennünk. Szerintem az a pálya fekszik majd nekünk. Lesz pár újításunk is, és talán nyomást gyakorolhatunk a Mercedesre” – bizakodott a német.


/motorsportal/

2016.06.20. 21:32, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?