SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Ferrari: Megérte-e a kockázatvállalás?

A Pirelli speciális esetnek tartja Sebastian Vettel vasárnapi defektjét, Maurizio Arrivabene pedig határozottan állítja, nem kockáztattak túl sokat.
 
Sebastian Vettel az élen haladt, amikor az Osztrák Nagydíj 27. körében a célegyenesben felrobbant a jobb hátsó abroncsa. Autóját a falnak csapta, és föladta a versenyt. A futam után a négyszeres bajnok nem győzte hangsúlyozni, értetlenül áll a történtek előtt, mert semmi jele nem volt annak, hogy gond lehet a gumival.
 
A Pirelli a történtek után aláhúzta, „különálló esetről van szó”, és a Ferrarival közösen vizsgálják a balesetet, hogy megállapítsák annak konkrét okát. „A Ferrari és a Red Bull eltérő taktikát alkalmazott az élmezőny többi tagjához képest, hiszen a szuperlágy gumin kezdték a versenyt, nem az ultralágyon. Utóbbi volt az alapértelmezett választás, de csak fél másodperccel volt gyorsabb. A Ferrari hosszú etapja során Sebastian Vettelnek gumiproblémája volt. Még tart a vizsgálat, de úgy tűnik, ez egy különálló baleset volt, hiszen semelyik másik versenyző nem tapasztalt hasonlót” – írták az olaszok közleményükben.
 
Maurizio Arrivabene csapatfőnök nem tartja kizártnak, hogy a hétvége során sokaknak nehéz pillanatokat okozó kerékvetők okoztak kárt a gumiban. „Korai megmondani. A kerékvető is egy lehetőség. De azért furcsa, hogy mi vagyunk az egyetlenek, akiknek ilyen problémája adódott. Szorosan összedolgozunk a Pirellivel az elemzés során. Amikor elkezdtem a munkát a Ferrarinál, kijelentettem, hogy mindig őszinte leszek. Az igazság pedig az, hogy fogalmunk sincs, mi történt. Csak sejtésünk van. Gyanítjuk, hogy a gumit talán egy kerékvető vághatta ki. Talán valami törmelék volt a pályán. Nehéz megmondani” – fogalmazott.
 
Túlvállalta magát a Scuderia?
 
Nagy kérdés, a Ferrari nem akart-e túl sokat, s nem esett-e át ismét az (ágaskodó) ló túloldalára a stratégia terén. Hogy egy kiállással próbálták teljesíteni a versenytávot, nyilvánvalónak tűnt. Más kérdés, megérte-e kockáztatni.
 
Kimi Räikkönen 5, Lewis Hamilton 6 körrel Vettel kiesése előtt állt ki kereket cserélni, és ekkor még mindkettejüknél az volt a terv, hogy egyetlen kiállással próbálkoznak (a Mercedes később kettőre váltott). Vettel ugyan hosszúra nyújtott etapjával átvette a vezetést, ám Nico Rosberg a defekt pillanatában már ott loholt a nyakán, közvetlen riválisai – így a két Red Bull – ráadásul ekkor már körönként 1,5-2 másodperccel gyorsabb időkre voltak képesek a frissebb gumin. Räikkönen esete pedig megmutatta, mi várt volna rá a kiállás után: a finn a 6. helyre esett vissza, és sok időt vesztett a csatákkal.
 
Vettel taktikája tehát csak egyféle előnyt ígért: a végén a többieknél valamivel frissebb gumin lett volna, így Räikkönenhez hasonlóan hajrába kezdhetett volna. Kérdéses azonban, ezzel mire ment volna, a finn ugyanis épp arra panaszkodott, hogy a vártnál nehezebb volt előznie.
 
Arrivabene szerint nem vállalták túl magukat. „Nem. Szerettünk volna hosszabb ideig menni ezzel a garnitúrával, és elég visszajelzést kaptunk Sebtől ahhoz, hogy tudjuk, biztonságban vagyunk. Semmi jele nem volt a defektnek a telemetrián, Vettel sem jelezte, sem pedig a szenzorok, hogy bármivel gond lenne. Aztán egyszer csak tönkrement a gumi.”
 
„Nem gondolnám, hogy rosszul csináltunk volna bármit is. Ha a végén nem lett volna sárga zászló, Kimi még a második helyet is megszerezte volna, mert Verstappent megelőzte volna. Vettel vezetett, számításaink szerint pedig nagyon az elején végzett volna. Hogy mennyire, azt nem tudom megmondani, és sosem fog már kiderülni” – kesergett az olasz.
 
A Pirelli szerint az is közrejátszott a balesetben, hogy a csapatoknak a pénteki eső miatt kevés tapasztalatuk volt a gumikról, ráadásul szombatról vasárnapra jóval hűvösebbé vált az idő. Az Auto Motor und Sport úgy tudja, Räikkönen első szett gumijának futófelületén a gumirétegnek kevesebb mint 30%-a maradt meg. A Scuderia szerintük ez alapján számolhatott volna azzal, hogy veszélyben vannak: 2015-ben Spában hasonló mértékben lekoptatott gumival, hasonló helyzetben kapott defektet Vettel. A gyanú szerint szintén a kerékvető okozta sérülés miatt.
 
Martin Brundle szakértő ugyanakkor megjegyezte: „Ezeknek a gumiknak 30 kört bírniuk kell. A drasztikus teljesítményvesztés beleférne, de nem kéne felrobbanniuk.”
 
A Pirellinél azonban úgy tűnik, ezzel a lehetőséggel is érdemes számolni – nem ez volt ugyanis az első hasonló esetük.
 
Arrivabenét végül megkérdezték, elszalasztott lehetőségként tekint-e az Osztrák Nagydíjra. „Nem érzem úgy, hogy szerencsések lennénk. De ez csak még elszántabbá tesz minket, végre sikereket akarunk. Ha megnézzük, mi történt, a defektet Sebastiannál, valamint hogy Kimi a hajrában második is lehetett volna, akkor hol itt az elvesztegetés?” – kérdezett vissza..
 
/m4sport/

 

2016.07.04. 17:29, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?