SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Ferrari: Megérte-e a kockázatvállalás?

A Pirelli speciális esetnek tartja Sebastian Vettel vasárnapi defektjét, Maurizio Arrivabene pedig határozottan állítja, nem kockáztattak túl sokat.
 
Sebastian Vettel az élen haladt, amikor az Osztrák Nagydíj 27. körében a célegyenesben felrobbant a jobb hátsó abroncsa. Autóját a falnak csapta, és föladta a versenyt. A futam után a négyszeres bajnok nem győzte hangsúlyozni, értetlenül áll a történtek előtt, mert semmi jele nem volt annak, hogy gond lehet a gumival.
 
A Pirelli a történtek után aláhúzta, „különálló esetről van szó”, és a Ferrarival közösen vizsgálják a balesetet, hogy megállapítsák annak konkrét okát. „A Ferrari és a Red Bull eltérő taktikát alkalmazott az élmezőny többi tagjához képest, hiszen a szuperlágy gumin kezdték a versenyt, nem az ultralágyon. Utóbbi volt az alapértelmezett választás, de csak fél másodperccel volt gyorsabb. A Ferrari hosszú etapja során Sebastian Vettelnek gumiproblémája volt. Még tart a vizsgálat, de úgy tűnik, ez egy különálló baleset volt, hiszen semelyik másik versenyző nem tapasztalt hasonlót” – írták az olaszok közleményükben.
 
Maurizio Arrivabene csapatfőnök nem tartja kizártnak, hogy a hétvége során sokaknak nehéz pillanatokat okozó kerékvetők okoztak kárt a gumiban. „Korai megmondani. A kerékvető is egy lehetőség. De azért furcsa, hogy mi vagyunk az egyetlenek, akiknek ilyen problémája adódott. Szorosan összedolgozunk a Pirellivel az elemzés során. Amikor elkezdtem a munkát a Ferrarinál, kijelentettem, hogy mindig őszinte leszek. Az igazság pedig az, hogy fogalmunk sincs, mi történt. Csak sejtésünk van. Gyanítjuk, hogy a gumit talán egy kerékvető vághatta ki. Talán valami törmelék volt a pályán. Nehéz megmondani” – fogalmazott.
 
Túlvállalta magát a Scuderia?
 
Nagy kérdés, a Ferrari nem akart-e túl sokat, s nem esett-e át ismét az (ágaskodó) ló túloldalára a stratégia terén. Hogy egy kiállással próbálták teljesíteni a versenytávot, nyilvánvalónak tűnt. Más kérdés, megérte-e kockáztatni.
 
Kimi Räikkönen 5, Lewis Hamilton 6 körrel Vettel kiesése előtt állt ki kereket cserélni, és ekkor még mindkettejüknél az volt a terv, hogy egyetlen kiállással próbálkoznak (a Mercedes később kettőre váltott). Vettel ugyan hosszúra nyújtott etapjával átvette a vezetést, ám Nico Rosberg a defekt pillanatában már ott loholt a nyakán, közvetlen riválisai – így a két Red Bull – ráadásul ekkor már körönként 1,5-2 másodperccel gyorsabb időkre voltak képesek a frissebb gumin. Räikkönen esete pedig megmutatta, mi várt volna rá a kiállás után: a finn a 6. helyre esett vissza, és sok időt vesztett a csatákkal.
 
Vettel taktikája tehát csak egyféle előnyt ígért: a végén a többieknél valamivel frissebb gumin lett volna, így Räikkönenhez hasonlóan hajrába kezdhetett volna. Kérdéses azonban, ezzel mire ment volna, a finn ugyanis épp arra panaszkodott, hogy a vártnál nehezebb volt előznie.
 
Arrivabene szerint nem vállalták túl magukat. „Nem. Szerettünk volna hosszabb ideig menni ezzel a garnitúrával, és elég visszajelzést kaptunk Sebtől ahhoz, hogy tudjuk, biztonságban vagyunk. Semmi jele nem volt a defektnek a telemetrián, Vettel sem jelezte, sem pedig a szenzorok, hogy bármivel gond lenne. Aztán egyszer csak tönkrement a gumi.”
 
„Nem gondolnám, hogy rosszul csináltunk volna bármit is. Ha a végén nem lett volna sárga zászló, Kimi még a második helyet is megszerezte volna, mert Verstappent megelőzte volna. Vettel vezetett, számításaink szerint pedig nagyon az elején végzett volna. Hogy mennyire, azt nem tudom megmondani, és sosem fog már kiderülni” – kesergett az olasz.
 
A Pirelli szerint az is közrejátszott a balesetben, hogy a csapatoknak a pénteki eső miatt kevés tapasztalatuk volt a gumikról, ráadásul szombatról vasárnapra jóval hűvösebbé vált az idő. Az Auto Motor und Sport úgy tudja, Räikkönen első szett gumijának futófelületén a gumirétegnek kevesebb mint 30%-a maradt meg. A Scuderia szerintük ez alapján számolhatott volna azzal, hogy veszélyben vannak: 2015-ben Spában hasonló mértékben lekoptatott gumival, hasonló helyzetben kapott defektet Vettel. A gyanú szerint szintén a kerékvető okozta sérülés miatt.
 
Martin Brundle szakértő ugyanakkor megjegyezte: „Ezeknek a gumiknak 30 kört bírniuk kell. A drasztikus teljesítményvesztés beleférne, de nem kéne felrobbanniuk.”
 
A Pirellinél azonban úgy tűnik, ezzel a lehetőséggel is érdemes számolni – nem ez volt ugyanis az első hasonló esetük.
 
Arrivabenét végül megkérdezték, elszalasztott lehetőségként tekint-e az Osztrák Nagydíjra. „Nem érzem úgy, hogy szerencsések lennénk. De ez csak még elszántabbá tesz minket, végre sikereket akarunk. Ha megnézzük, mi történt, a defektet Sebastiannál, valamint hogy Kimi a hajrában második is lehetett volna, akkor hol itt az elvesztegetés?” – kérdezett vissza..
 
/m4sport/

 

2016.07.04. 17:29, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal