j mrnk a Ferrari aerodinamikai rszlegnek ln!
Egy, a GT-rszlegrl temelt mrnkkel ersti meg F1-es grdja aerodinamikai csapatt a Ferrari.
Tovbb folytatdik a Scuderia jjszervezdse.
James Allison technikai igazgat tvozst a Nmet Nagydj eltt jelentettk be, ksbb pedig kiderlt, a brit ltal a Lotustl Maranellba hozott aerodinamikai mrnk, Dirk de Beer is elhagyja a vrsket. Sergio Marchionne s Maurizio Arrivabene is hangslyozta, a tvozkat hzon bell, sajt mrnkeikkel szeretnk ptolni, s azt is kiemeltk, fontosnak tartjk, hogy csapatuk a jvben a korbbinl nagyobb mrtkben ptsen sajt olasz szakembereikre.
Az j struktra mr nem piramisszer lesz: ahelyett, hogy mindenkit alrendelnnek egy irnyt mutat technikai igazgatnak, mostantl nagyobb szabadsgot knlnak a vezet pozcikban lvknek, s a McLarenhez vagy a Red Bullhoz hasonl mdon inkbb egy mrnkcsoport irnytja majd technikai rszlegket.
A Motorsport arrl szmolt be, az aerodinamikai rszleget is hasonl elvek szerint jtjk meg. A rszleg eddigi vezetjnek, Dirk de Beernek a helyre a GT-rszlegk aerodinamikai vezetjt, Enrico Cardilt ltetik, akinek jobbkeze a mg Pat Fry ltal 2012-ben szerzdtetett francia David Sanchez lesz. Pontosabban mr az is – a lap ugyanis megtudta, a Scuderia valjban mr a nyri sznet ta ezen szisztmban dolgozik.
Maurizio Arrivabennek meggyzdse, csak ersdnek az talakulsnak ksznheten. „A mi feladatunk, hogy clokat tzznk ki, aztn lehetv tegyk azok elrst. Ha a koncepci letisztult, szerintem nincs szksgnk Maranelln kvl j mrnkk utn kutatni. Nem keressk a megatehetsget. Egy megatehetsggel a csapat technikai rszlege mindig csak t kveti, azt csinlja, amit mond. Neknk mr nincs ilyen embernk. Mi horizontlis struktrt alaktunk ki, melynek irnytja Mattia Binotto technikai igazgat lett” – nyilatkozta mg korbban az olasz.
/m4sport/
|