SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Ennek a nyilatkozatnak egyáltalán nem fognak örülni a Ferrarinál

A Ferrari egykori mérnöke, Luca Baldisseri lesújtó véleménnyel van volt csapatáról, aki elmondta, miért nem tud eredményeket elérni a Scuderia - csak volt kollégáit sajnálja.
 
Azt tartja a mondás, hogy az enni adó kézbe nem harapsz bele - nos, Luca Baldisseri 1989-tól 2016 januárjáig a Scuderia alkalmazásában állt, és komoly érdemei vannak a múlt évtizedben Michael Schumacher révén szerzett sikerekben. Most azonban az alsóbb kategóriákban szereplő Prema Powerteam fő tanácsadójaként tevékenykedik, és így, hogy már nem Maranellóban dolgozik, elmondhatja véleményét egykori munkaadójáról. Persze nyilatkozata csak a gárda legutóbbi időszakára vonatkozik: 2014 végén mindenki azt hitte, hogy új aranykor jön el a csapat teljes átszervezésével, Baldisseri viszont rámutat, hogy mekkora fejetlenség uralkodik valójában volt alakulatánál.
 
„Az az igazság, hogy sajnos sem Marchionnénak, sem pedig Arriavebenének nincs tapasztalata versenyzés terén” - utalt az olasz a Ferrari elnökére és csapatfőnökére a Corriere dello Sport hasábjain. Marchionne a közúti részlegről érkezett, Arrivabene pedig hosszú éveken keresztül dolgozott együtt a Scuderiával, mint a Philipp Morris marketingese. Baldisseri tovább folytatta, hozzátéve, milyen szörnyű hangulat uralkodik manapság Maranellóban.
 
„A Ferrari többé nem csapat, hanem megfélemlített emberek csoportja. A gárdán belül valódi terror-légkör uralkodik - a srácok nem újítanak, nem hoznak döntéseket, mert attól félnek, hogy kegyvesztettek lesznek. Sokkal alá-fölé rendeltebbnek kellene lennie a vezetésnek - akár a katonaságnál. A vezetők azért vannak, hogy mutassák az utat, hogy motiválják az embereket, hogy döntéseket hozzanak, és ha hibáznak, ne csomagoljanak egyből. Ez történt Allisonnal is, aki hatalmas veszteség a csapat számára.”
 
Amikor arról kérdezték az egykori mérnököt, hogy mi kellene ahhoz, hogy a Ferrari ismét nyerjen, így válaszolt: „Amikor a csapat hatékony szervezetként és stabilan fog működni, remek ötletekkel, a pilóták pedig nem fognak hibázni. A pénz megvan hozzá, de csak stabilitással lehet nyerni. A keményen dolgozókat nem kell siettetni. Megértem, hogy Marchionne azonnali győzelmeket akar, de a Forma-1 nem így működik, ezt nehéz három év alatt megoldani.”
 
Allison távozása után Mattia Binotto vette át a technikai részleg vezetését, akivel korábban már Baldisseri is dolgozott együtt. „Mattia tudja, hogyan kell motiválni az embereket, és nagy tapasztalata van, de nem technikai igazgatónak való. Ő is tudja, hogy nem tud megtervezni egy autót, nincs meg az ehhez szükséges tudása a karosszériáról, az aerodinamikáról, és a mechanikai dolgokról. De úgy látom, nagyszerűen dolgozna csapatvezetőként.”
 
A Ferrari világbajnok párossal rendelkezik Sebastian Vettel és Kimi Raikkönen személyében, és úgy tűnik, mintha a finn pilóta idén egy hajszállal jobb lenne német társánál. „Raikkönen jobb, mint amilyen 2015-ben volt, Vettel viszont sokkal rosszabb. A Ferrari előrelépése szempontjából fontos, hogy a pilóták is oda tegyék magukat - de a fő probléma nem velük van” - tette hozzá az olasz szakember.
 
/formula/
2016.10.13. 13:00, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?