SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Bottas az élen maradt, a Ferrari leállással, Stroll bukással zárta a napot

Továbbra is magasan kiemelkedik a mezőnyből a Mercedes és a Ferrari Barcelonában. Az általuk ma futott 1:19-es idők már ízelítőt adtak a 2017-es autók gyorsaságából, ám a két nagy szemtől szembeni összecsapása egyelőre várat magára.
 
Talán nem is csak a véletlen műve, hogy a bajnokcsapat és olasz kihívója eddig rendszerint teljesen eltérő programot futott a teszthéten – szerdán sem volt másképp. A Mercedesnél délelőtt Valtteri Bottas ült a volánnál, s futotta meg az eddigi idény leggyorsabb barcelonai körét. Az ultralágy gumikon teljesített 1:19, 705 másodperces köre végül a nap legjobbjának is bizonyult.
 
A finn délelőtt főleg rövidebb etapokat teljesített, valamennyi igazán gyors keveréket próbára tette, emellett pedig ismét hozzápakolt 74 kört eddigi körszámához.
 
Tőle mindössze 0,2 másodperccel maradt el a nap végén Sebastian Vettel. Ő a kettővel keményebb, s elméletben lassabb lágy gumin teljesítette 1:19,952 másodperces leggyorsabb körét – de a délután folyamán. Az összehasonlítást nehezíti, hogy addigra a pálya állapota javult, a hőmérséklet emelkedett, ráadásul azt sem tudni, melyik csapat mennyi üzemanyagot használt. Vettel délelőttjét a közepes keveréken töltötte, akkor emiatt Bottashoz volt nehéz viszonyítani őt – délután pedig az nehezítette a helyzetet, hogy Lewis Hamilton versenyszimulációt futott (igaz, azt piros zászlók szakították félbe).
 
A brit ennek köszönhetően nem is jutott előrébb a 7. helynél, ám neve mellé közel 100 kör került – ennél többet még nem teljesített idén.
 
Elmondható, az eddigi teszthét talán legproduktívabb napján vannak túl a csapatok. Miközben az előző két napon többen is hosszú kihagyásra kényszerültek ilyen-olyan problémák miatt, addig ma a teljes napot futók közül senki sem maradt 50 kör alatt. Sebastian Vettel volt az egyéni rekorder a maga 139 fordulójával, míg csapatként a Mercedes volt utolérhetetlen 170 körrel.
 
Hibák persze most is voltak. Négy piros zászlót is ért. Délelőtt Jolyon Palmer pördült meg és ragadt a kavicságyban Renautl-jával, délután pedig Carlos Sainz járt hasonlóképpen a Toro Rossóval. A spanyol nem sokkal 16 óra után a 4-es kanyar bukóterében szállt ki autójából. Az újraindítás után aztán egyből jött a harmadik megszakítás is: Lance Stroll Williamse a falnak is nekicsapódott az 5-ösnél, így a csapatnak sorozatban második napját kellett idő előtt befejeznie a 18 éves kanadai miatt.
 
A negyedik piros zászló Sebastian Vettel nevéhez fűződik. A Ferrari az utolsó tíz percben a boxutca bejáratánál állt meg. A pályabíróknak kellett betolniuk. Ez volt az első fennakadás a Scuderiánál, ám nem vennénk mérget rá, hogy nem volt benne tudatosság. A csapatok a tesztnapok végén előszeretettel feszegetik a határokat az üzemanyag-mennyiség terén…
 
Műszaki gondokból is kijutott a napra. Romain Grosjean a nap első felének jelentős részét töltötte a garázsban; a Force India tartalékja, Alfonso Celis pedig délután tűnt el hosszú időre, mivel tovább hátráltatta őket kipufogó-problémájuk. Kedden ugyan újat szereltek fel autójukra, egyelőre egyik változat sem szuperált tökéletesen.
 
Hasonló hibát a Red Bullnak is volt a nap végén. Daniel Ricciardo délután csak keveset volt a pályán emiatt. Harmadik helyét viszont így is megőrizte. Autója a hírek szerint stabilnak mutatkozik a kanyarokban, a Renault-motor hangja viszont azt sugallja, a francia gyártó még nem engedte ki a szellemet a palackból.
 
Jó napot zárt a Sauber, amely a tegnapi elvesztegetett délelőtt után ma Marcus Ericssonnal bőven 100 kör fölött teljesített. A svéd délelőtt időmérős szimulációkat futott a leglágyabb keverékeken, délután pedig hosszabb etapokat.
 
A McLaren ilyen messze még nem jutott, ám az előző két problémás nap után üdítő volt látni, hogy Fernando Alonso bőven túlszárnyalta az egy versenytávot. 1:22,5-ös időeredménye már kevésbé szívderítő, ám a Honda a hírek szerint ma óvatos üzemmódba kapcsolt, s motorját kímélve engedte csak körözni a wokingiakat.
 
A Toro Rosso gyengébb napot zárt. Danyiil Kvjat és Carlos Sainz is el-eltűnt a nap folyamán, a spanyol ráadásul leállása után már nem folytatta a körgyűjtést. Mindketten a lista végén zártak, csak Celis ékelődött be közéjük.
 
A teszt csütörtökön zárónapjához érkezik. A csapatokra holnap azonban az eddigitől eltérő munka vár: a Pirelli esőgumijait fogják tesztelni a mesterségesen fellocsolt pályán. Már ha az időjárás meg nem szánja a spanyol szervezőket…
 
A 3. tesztnap végeredménye:
1. Valtteri Bottas Mercedes 1:19,705 75 ultralágy
2. Sebastian Vettel Ferrari 1:19,952 +0,247 139 lágy
3. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:21,153 +1,448 70 lágy
4. Jolyon Palmer Renault 1:21,396 +1,691 51 lágy
5. Nico Hülkenberg Renault 1:21,791 +2,086 42  lágy
6. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:21,824 +2,119 126  szuperlágy
7. Lewis Hamilton Mercedes 1:22,090 +2,385 95  lágy
8. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:22,118 +2,413 56 szuperlágy
9. Lance Stroll Williams-Mercedes 1:22,351 +2,646 98  lágy
10. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:22,598 +2,893 72  ultralágy
11. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault 1:23,540 +3,835 32  közepes
12. Alfonso Celis Jr. Force India-Mercedes 1:23,568 +3,863 71  ultralágy
13. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault 1:23,952 +4,247 31 közepes
 
/m4sport/
2017.03.01. 20:32, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?