SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Massa maratont futott, és a leggyorsabb volt a második hét nyitónapján

Új hét, új éllovas: most először nem egy Mercedes vagy Ferrari zárt az első helyen egy tesztnapot! Felipe Massa a legjobb és a legtöbb körrel tért vissza a munkába, míg a McLaren vesszőfutása tovább folytatódott.
 
Nem egészen az előző héten megszokott medrében folytatódott a téli felkészülés kedden Barcelonában. Miközben az első héten igazságosan felosztotta egymást közt a napi elsőségeket a Mercedes és a Ferrari, ezúttal egyikük versenyzője sem került a legjobb kettőbe.
 
A nap Felipe Massa elsőségével zárult, aki még délelőtt futott egy 1:19,726 másodperces kört a szuperlágy gumikon, pár századra megközelítve Valtteri Bottas múlt heti legjobb időeredményét. A brazil versenyző produktív napot zárt: délelőtti gyors körei mellett több hosszú etapot is teljesített, s az idén eddigi rekordot jelentő napi köradaggal vonulhatott pihenőre.
 
168 köre figyelemreméltó eredmény, igaz néggyel kevesebb, mint az egy nap alatt teljesített legtöbb kör rekordja, melyet a múlt télen Nico Rosberg állított föl 172 fordulóval. Massa körhalmozása egyúttal azonban kényszer is volt. 2008 ezüstérmese csupán egyetlen tesztnapot (a legelsőt) teljesített eddig az új Williamsszel, mivel csapattársa, Lance Stroll balesetei miatt a múlt csütörtöki tesztnapról le kellett mondania. A brazil mindent elkövetett a pótlásért – az már más kérdés, holnapi újabb munkanapja előtt mennyire fáradt el…
 
A gyűjtött kilométerek tekintetében persze Sebastian Vettel sem panaszkodhat: ő is 168 fordulóig jutott el.  A Ferrari újabb erős napon van túl. A négyszeres világbajnok délelőtt még a közepes gumikat nyüstölte, délutánra azonban autójára fölkerültek a lágy papucsok. A német fokozatosan gyorsult rajtuk, mígnem 16 óra után 1:19,906 másodpercre javított. Bár ez csak a 3. helyet jelentette számára a végelszámolásnál, így is az eddigi téli teszt legjobb lágygumis idejének számít.
 
A tesztidőszakban most mutatta legjobb formáját a Red Bull. Daniel Ricciardo a nap első felében sokáig az élen állt, már pár óra elteltével túlszárnyalta az RB13-as eddigi legjobb barcelonai eredményét, majd a mezőnyből negyedikként tört be 1:20 alá. 1:19,900 másodperces ideje a második helyet jelentett számára.
 
A nagy kilométergyűjtés általában a Mercedes asztala, ám a bajnokcsapat ezúttal ilyen szempontból is visszafogott napot zárt. Lewis Hamilton délelőtt 49 körig jutott csupán, és bár Valtteri Bottas bőven több mint egy versenytávja így is újabb 145 kört jelent a csillagosok számára, ezzel ezúttal nem ők jutottak a legmesszebbre.
 
Hamilton ráadásul elárulta, most nem is volt elégedett az autójával, melyre több újítás, így egy új padlólemez, valamint továbbfejlesztett fordítólemezek is fölkerültek. A brit elmondása szerint a padlólemezük sérülése és a gumik nem megfelelő működési tartománya együttesen tették kellemetlenül vezethetővé a W08-ast – délután a hosszabb etapokat is teljesítő Bottas ennek megoldásán fáradozott. A finnt végül közel fél másodperc választotta el csapattársától – mindketten a lágy Pirelliken érték el napi legjobb idejüket.
 
Rosszul alakult a McLaren és a Renault napja is. Mindkettejüket motorprobléma hátráltatta, mely miatt több órát vesztegeltek a garázsban, miközben szerelőik új erőforrást építettek be autóikba.
 
A wokingiaknál Stoffel Vandoorne délelőtt mindössze 34 kört teljesített, majd egészen 16 óráig várnia kellett, mire ismét pályára hajthatott. Végül a 10. helyen zárt, s összesen 80 körig jutott, miközben csapatat azt várja, hogy Honda végre megoldást találjon visszatérő gondjaira.
 
A Renault-nál Jolyon Palmer csak 15 köriig jutott, ám ő az ebédszünet után átadta a munkát Nico Hülkenbergnek, aki eleinte a közepes keveréken rótta a köröket, majd a lágy gumikkal felkapaszkodott a 7. pozícióba. A német nevéhez fűzödött a nap egyetlen piros zászlós megszakítása. Az utolsó percekben állt meg alatta a Renault – vélhetően mert kifogyott az üzemanyagja (tervezetten).
 
Ma bemutatkozott a Saubernél Pascal Wehrlein. A sérüléséből felépülő német a tervekkel ellentétben csak a délelőttöt teljesítette az új C36-osban, délutánra átadta a volánt Marcus Ericssonnak. Wehrlein összesen 47 környi tapasztalatot gyűjthetett a kék versenygéppel – a hírek szerint fizikai nehézségek nélkül.
 
A teszt szerdán reggel 9 órakor folytatódik.
 
Az 5. tesztnap végeredménye:
 
1. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:19,726 168 szuperlágy
2. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:19,900 +0,174 89 ultralágy
3. Sebastian Vettel Ferrari 0:19,906 -+99,820 168 lágy
4. Lewis Hamilton Mercedes 1:20,456 +0,730 49 lágy
5. Valtteri Bottas Mercedes 1:20,924 +1,198 86  lágy
6. Esteban Ocon Force India-Mercedes 1:21,347 +1,621 142  szuperlágy
7. Nico Hülkenberg Renault 1:21,589 +1,863 58  lágy
8. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:21,676 +1,950 81  lágy
9. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault 1:21,743 +2,017 83  szuperlágy
10. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:22,537 +2,811 80 lágy
11. Pascal Wehrlein Sauber-Ferrari 1:23,336 +3,610 47  lágy
12. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:23,630 +3,904 53  lágy
13. Jolyon Palmer Renault 1:24,790 +5,064 15  lágy
 
/m4sport/
2017.03.07. 14:24, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?