SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Mindössze 1 tized Vettel, Bottas és Ricciardo között az esti edzésen!

Sebastian Vettel minimális előnnyel nyerte a furcsaságokkal teli második bahreini szabadedzést. A német alatt egyszer meg is állt a Ferrari. Mögötte 0,1 másodpercen belül Valtteri Bottas és Daniel Ricciardo zárt!
A Ferrari és a McLaren szerelői is elmondhatják magukról, sötétedésig dolgoztak az első edzésen fellépő műszaki hibák után. Kimi Räikkönen autójában a turbó melegedett túl, Stoffel Vandoorne-nál pedig az MGU-H-val adódtak gondok, ezért mindkettejüknél motorcserét hajtottak végre a két gyakorlás között. Az olaszok voltak a gyorsabbak, versenyzőjük már az edzés elején teljesített egy installációs kört, miközben belga kollégájának hosszabb ideig kellett várnia, mire egyáltalán beülhetett autójába.
 
A már villanyfényben elrajtolt edzés elején Sebastian Vettel 1:32,615 másodperces lágygumis körrel állt egyből az élre, ám egy kicsit sem volt elégedett autójával. Elmondása szerint a 6-os és 7-es kanyarban túlságosan alulkormányzottnak érezte az SF70H-t.  Nem ő volt az egyetlen, aki nehézségekkel szembesült. Az első kanyarban láthattunk egy kicsúszást Fernando Alonsótól, azt egy nagy elfékezés követte Kevin Magnussentől, Esteban Ocon a hátsó gumik vibrációjára panaszkodott, míg Lewis Hamilton a 4-es kanyarból gyorsított ki fenékriszáló Mercedesszel.
 
Az első negyedóra végén egymást váltották az első helyen a versenyzők. Előbb Valtteri Bottas múlta felül nem kevesebb mint 0,001 másodperccel Vettelt, aztán Hamilton futott 0,3-del jobb kört csapattársánál, majd Räikkönen rá is vert 13 ezredet. Érdekesség, hogy 1:32,277-es köre még mindig több mint 1 másodperccel volt lassabb a tavalyi legjobb pénteki időnél. A Mercedesek és a Ferrarik mögött a két Red Bull következett, Max Verstappen fél másodpercen belül, Daniel Ricciardo viszont már másodpercen kívül.
 
Carlos Sainz ekkor a 8. helyen állt, ám száguldása nem tartott sokáig. „Füst van a pilótafülkében” – jelentette a csapatrádión, majd félre is kormányozta Toro Rossóját, kiváltva az edzés első virtuális biztonsági autós fázisát.Az első félóra végén Vettel már a szuperlágy abroncsokkal futott ki a boxból. „Nagyon szenvedek a fékekkel. Főleg a kör második felében” – mondta csapatának, vélhetően túlmelegedésre panaszkodva. Ettől függetlenül közel 1 másodpercet vert csapattársára, s 1:31,310-es eredménnyel átvette a vezetést.
 
A Mercedesnél Bottas kezdett először szuperlágyas körbe.Az első és a harmadik szektorban is gyorsabbnak bizonyult Vettelnél, összességében viszont 0,041 másodperc hiányzott neki az első helyhez. Hamilton az első körében az 1-es kanyarban futott szélesre, emiatt megszakította próbálkozását. Második nekifutásra abszolút legjobb első szektort futott, de a pálya középső hajtűkanyarjában Nico Hülkenberg lassú Renault-ja miatt ismét el kellett hagynia a pályát. „Ezek a versenyzők annyira veszélyesek, ember!” – panaszkodott és integetett. A német ellen vizsgálat is indult az eset miatt. A brit harmadik gyorskörével végül 0,284 másodpercre zárkózott föl Vettelre.
 
Ez viszont kevés volt ahhoz, hogy megragadjon a top 3-ban. Ricciardo 0,066 ezredre zárkózott föl a Ferrarira a harmadik helyen, míg Räikkönen úgy előzte meg a háromszoros világbajnokot a 4. helyen, hogy közben elégedetlen volt a fékezéskor tapasztalt vibráció miatt. A középső szektorban egyébként így is a „Jégember” bizonyult a leggyorsabbnak.
 
Az első ötös mögött Hülkenberg, Massa, Verstappen, Grosjean és Kvjat volt a sorrend – mégpedig meglepően kicsi különbségekkel. Még a 8. helyezett is másodpercen belül volt, Hülkenberg Renault-ja pedig csupán 0,6 másodperccel volt lassabb a Ferrarinál. Az edzés felénél a mezőnyből utolsóként Vandoorne is teljesítette első körét az új motorral fölszerelt McLarennel. Az utolsó helyről azonban nem tudott elmozdulni, később ráadásul újabb gondok adódtak a motorjával, így edzése 8 kör megtétele után véget is ért.
Bár a Ferrari volt a leggyorsabb, második másfél órájuk nekik sem múlt el műszaki gondok nélkül. Ezúttal Vettel volt az áldozat. A német az egyik körében még arról érdeklődött, le tudná-e venni valahogy a kormánykijelzője fényerejét (nem volt a válasz), aztán nem sokkal később már sötétséget látott kormányán. „Teljesen lekapcsolt. Teljesen lekapcsolt” – jelezte csapatának.
 
Rutinját és helyzetfelismerését dicséri, hogy azonnal üresbe kapcsolt, így az elnémult Ferrari komótosan gurult le a lejtőn az utolsó kanyar felé, és végül a pályabírók közreműködésével vissza is tért a boxutcába. Nagy szerencséje volt ezzel, mivel negyedóra kihagyás után már újra pályára küldhették, így nem maradt le a verseny szempontjából meghatározó hosszú etapokról!
Verstappen már nem volt ennyire szerencsés. A holland gyengébb helyezését egy bizarr eset magyarázta, mely miatt sok időt vesztett. Még a gyorsköröket futotta a mezőny, amikor Bottas autójáról ugyanúgy lerepült a T-szárny, mint egy hete szombaton Kínában. Ezt Hamilton közvetlen közelről nézte végig, és jelentette is a csapatrádión. Verstappen viszont gyanútlanul hajtott át a pályán maradt alkatrészen, amely sérülést okozott RB13-asán.
 
Az osztrákok szerelői az edzés közepén ki is cserélték padlólemezét, ám e művelettel értékes időt vesztett el, mégpedig a hosszú etapos felkészülésből. Az eset azt is megmutatja, az FIA miért gondolkodik rajta, hogy Barcelonától szigorít az autók ezen részének kialakítására vonatkozó szabályain: túlságosan rugalmas és sérülékeny, leválása pedig balesetekhez vezethet.
 
Az edzés hajráját a mezőny már alaposan megtankolt autókkal teljesítette. Vettel tavalyi énjét idézve többször is panaszkodott az őt feltartó forgalomra, a két Mercedes úgy tűnt, kissé szenved a gumikopással, míg Räikkönent azzal biztatták, hogy képes tartani a bajnokcsapat tempóját. „Egyforma tempót megyünk Hamiltonnal és Bottasszal” – közölték vele.
 
A műszaki hibák, az incidensek és a meglepően kis különbségek és lassú köridők után egy furcsaság még a leintés utánra is jutott. Lance Strollt még a biztonsági autós fázis gyakorlására kérte csapata, ám ő közölte, nem kíván ezzel foglalkozni. „Túlságosan fáj, ki akarok szállni” – mondta. Az nem derült ki, mi volt a pontos problémája.
 
A szombati program a 14 órakor kezdődő 3. szabadedzéssel veszi kezdetét, az időmérő edzést 17 órakor az M4 Sport és az M4 Sport.hu is élőben közvetíti.
 
Bahreini Nagydíj, 2. szabadedzés – végeredmény:
 
 
 
1. Sebastian Vettel Ferrari 1:31,310 29
2. Valtteri Bottas Mercedes 1:31,351 +0,041 35
3. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:31,376 +0,066 28
4. Kimi Räikkönen Ferrari 1:31,478 +0,168 34
5. Lewis Hamilton Mercedes 1:31,594 +0,284 35
6. Nico Hülkenberg Renault 1:31,883 +0,573 37
7. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:32,079 +0,769 37
8. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:32,245 +0,935 18
9. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:32,505 +1,195 34
10. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault 1:32,707 +1,397 35
11. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:32,854 +1,544 33
12. Esteban Ocon Force India-Mercedes 1:32,875 +1,565 38
13. Jolyon Palmer Renault 1:32,876 +1,566 38
14. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:32,897 +1,587 31
15. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:33,319 +2,009 34
16. Lance Stroll Williams-Mercedes 1:33,361 +2,051 36
17. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:33,944 +2,634 34
18. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault 1:34,072 +2,762 5
19. Pascal Wehrlein Sauber-Ferrari 1:34,117 +2,807 29
20. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:34,230 +2,920 8
 
/m4sport/
2017.04.14. 19:06, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?