SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Kanadai GP, 2-. szabadedzés: Élre állt a Ferrari

Monacói formáját idézte Kimi Räikkönen a kanadai második szabadedzésen. Lewis Hamilton és Sebastian Vettel sem tudta túlszárnyalni idejét. Dühöngések, kicsúszások és egy piros zászló tarkította a második 90 perces tréninget.
 
Az időjárási viszonyok nem sokat változtak délutánra Montrealban: 23 Celsius-fokra melegedett a levegő, a szél továbbra is kitartóan fújt – nagy kérdés volt, a pálya állapota mennyit javult a délelőtti csúszkálások óta. Előrebocsátjuk, hiba volt most is bőven…
 
Két peches szereplője is volt az első másfél órának. Carlos Sainz korai motorhibája után elsők között hajtott a pályára a második gyakorlás elején, a McLarennél viszont néma maradt a garázs. Fernando Alonso és Stoffel Vandoorne autója is az emelőn állt – a spanyolnak a fellépő hidraulikai szivárgás megoldására kellett várnia úgy egy órát.
 
Az edzés alaphangját a Ferrarik adták meg. Mindketten szuperlágy gumikon futottak ki, és Kimi Räikkönen nevéhez fűződött a csapat első 14 alatti ideje: 1:13,990. Az első 20 percben ez számított az etalonnak, Sebastian Vettel 0,1 másodpercre tudta megközelíteni csapattársát. A két vörös autó 9 körös etapot futott a piros oldalfalú gumikon.
 
Aztán pályára hajtott a Mercedes is. Lewis Hamilton 10. körében vette át a vezetést, csekély, 35 ezredes előnnyel. Bottas Vettel elé ugrott másodiknak, mögöttük pedig a két Red Bull sorakozott.
 
Az első félórában máris számos hibát láthattunk. Romain Grosjean két egymást követő körben pördült meg a 6-os kanyarban. Az első a délelőtti esetek után még nem is lett volna meglepetés, az ismétlés már annál inkább. „Nem pördülhetek meg kétszer ugyanabban a kanyarban! Itt valami nem stimmel a rendszerekkel” – mondta a francia a csapatrádión. Majd meg is erősítette: „Valami nem jó a hátulján, az egyes és kettes kanyarban sem volt hátsó tapadás.”
 
Láthattunk blokkolós fékezést és kanyarlevágást Valtteri Bottastól és Danyiil Kvjattól, de náluk is melegebb pillanatot élt át Sebastian Vettel, aki alatt a Bajnokok Fala felé közeledve tört ki a Ferrari hátulja. „Majdnem elvesztettem” – mondta mérnökének, aki megkönnyebbülve konstatálta, hogy csak majdnem…
 
A két Red Bullnál másfajta gondok merültek fel. „Erőt veszítek. Mondjátok, mit tegyek” – kért tanácsot Ricciardo csapatától. Az ausztrált be is hívták és ki is szállították autójából: a motornál bukkantak hibára. Összesen 8 kör került a neve mellé. Verstappen eközben a kormánykijelzőjével bajlódott. „Semmi sem működik…” – panaszkodott. Mérnökének úgy kellett félbeszakítania: „Oké-oké, Max, higgadj le!”
 
Az első félóra már letelt, amikor a két Ferrari ismét megjelent a pályán – már az ultralágy gumikon. A köridők nagy ütemben javultak. Vettel azonnal 1:13,7-et futott, majd 1:13,2-t, de Räikkönen ismét túlszárnyalta, a hétvége legjobb idejével: 1:12,935.
 
A Mercedesnek erre már nem volt válasza. Hamilton megrekedt 1:13,150-nél, ami Vettel elé, a második helyre rangsorolta őt. Bottas 0,4 másodperces hátránnyal volt negyedik. Ismét a figyelem középpontjába kerültek a gumimelegítő körök. Miközben a Ferrarik egy kör után képesek voltak jó tempót diktálni, Hamiltonék két kört is futottak, mielőtt a gázba tapostak volna.
 
Az ötödik helyen a kisebb szünet után visszatérő Verstappen állt, fél másodpercen belül Räikkönenhez képest. Őt Massa, Ocon és Kvjat követte. Ricciardo motorgondjai miatt nem körözhetett, így visszacsúszott 14.-nek.
 
Romain Grosjean a 10. helyen állt ekkor, de elégedettnek kicsit sem lehetett nevezni. A 6-os kanyarban bemutatott korai megpördüléseit egy újabb piruettel egészítette ki, ezúttal a második kanyar előtt. „Mi a pokol történik?! Kezd elegem lenni” – dühöngött. Aztán amikor egy újabb panaszkodása során mérnöke közölte vele, mit csinál csapattársa, Kevin Magnussen, csak a.nnyit felelt: „Ó, **** meg őt!” Günther Steinernek alighanem lesz egy-két szava a rádiós megnyilvánulása miatt már tavalyi megdorgált versenyzőhöz…
 
A hosszú etapok előtt még láthattunk két incidenst a Bajnokok Falánál. Marcus Ericsson érintőre vette a hírhedt betont, Stoffel Vandoorne viszont csak megpördült előtte, ahogy az utolsó sikánból jött ki. A belga ezzel megfosztotta magát a javítás lehetőségétől. A lágy gumin futott körével csak a 19. helyen állt, az ultralágyon pedig további próbálkozásaival sem tudott gyorsulni.
 
Bottas Mercedese már tele volt tankolva, amikor ő is bemutatott egy látványos hibát. Egyszerűen kirepült a pályáról, amikor megcsípte az első kanyar belső kerékvetőjét. A füves-kavicsos bukótéren átsodródva tért vissza a pályára, és ezzel a mögötte érkező Vettelt is megzavarta. A német később a 6-os kanyarban is bemutatott egy piruettet.
 
Az utolsó félórában végül Alonso is felbukkant a pályán. Szuperlágy gumin teljesített első etapját, mely során a 16. helyig lépkedett előre. A spanyol aztán pár perccel a vége előtt, amikor már mindenki a versenytempóval foglalkozott, ultralágyas körrel robbantott, s lépett előre 7.-nek. Ha már rossz nap, legyen benne egy kis móka is…
 
20 perccel a leintés előtt Max Verstappen autója a 8-as kanyar felé tartva erejét vesztette és leállt. Miután a pálya ezen szakaszán nincs megnyitva a korlát, piros zászlóval szakították félbe a körözést, és ezzel együtt a hosszú etapokat. A Red Bull ezzel mindkét autóját műszaki hiba miatt vesztette el a hajrára – nem éppen ilyen első napról álmodtak.
 
Az újraindítás után kisebbfajta tumultus alakult ki a hajtűkanyarban. Lance Stroll Bottast próbálta elkerülni a kigyorsításkor, ám miközben jobbra húzta a kormányt, majdnem nekiment a közben megérkező Räikkönennek. Vettelnek eközben Hamiltonnal gyűlt meg a baja, aki szuperlágyas etapja során többször is feltartotta őt. „Ront, majd visszavesz” „Újra visszavett” – panaszkodott bajnoki ellenfelére többször is.
 
Vettelnek ezúttal be kellett érnie a harmadik hellyel, az edzés Räikkönené lett. A monacói pole-szerző a délelőtti korai megpördülése után egyetlen hibát sem vétett, ami a csúszós pályán elismerésreméltó teljesítmény. Ráadásul következetesen gyors volt egy körön és a hosszú etapokon is.
 
Kanadai Nagydíj, 2. szabadedzés – végeredmény:
1. Kimi Räikkönen Ferrari 1:12,935 41
2. Lewis Hamilton Mercedes 1:13,150 +0,215 41
3. Sebastian Vettel Ferrari 1:13,200 +0,265 41
4. Valtteri Bottas Mercedes 1:13,310 +0,375 42
5. Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1:13,388 +0,453 25
6. Felipe Massa Williams-Mercedes 1:14,063 +1,128 38
7. Fernando Alonso McLaren-Honda 1:14,245 +1,310 19
8. Esteban Ocon Force India-Mercedes 1:14,299 +1,364 46
9. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault 1:14,461 +1,526 38
10. Sergio Pérez Force India-Mercedes 1:14,501 +1,566 41
11. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:14,566 +1,631 33
12. Nico Hülkenberg Renault 1:14,604 +1,669 38
13. Carlos Sainz Toro Rosso-Renault 1:14,621 +1,686 43
14. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:14,676 +1,741 35
15. Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1:15,072 +2,137 8
16. Jolyon Palmer Renault 1:15,127 +2,192 40
17. Lance Stroll Williams-Mercedes 1:15,240 +2,305 40
18. Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1:15,611 +2,676 31
19. Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1:15,624 +2,689 20
20. Pascal Wehrlein Sauber-Ferrari 1:16,308 +3,373 31
 
/m4sport/
2017.06.09. 19:38, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?