|
Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>
| |
|
Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848 km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg
Időbeosztás
2017.04.28.
1. edzés: 11.00-12.30
2. edzés: 15.00-16.30
2017.04.29.
3. edzés: 12.00-13.00
Kvalifikáció: 15.00-16.00
2017.04.30.
Orosz Nagydíj: 15.00
|
| |
|
Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:
● A szerkesztőről
● Oldalinformációk
● Elérhetőségem
Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás: 2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória: sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800
Nyilatkozat és további információk ITT!
(c)
Copyright Seb-Vettel 2011-2017
| |
|
1. Sebastian VETTEL 68
2. Lewis HAMILTON 61
3. Valtteri BOTTAS 38
4. Kimi RAIKKÖNEN 34
5. Max VERSTAPPEN 25
Tovább >>
| |
|
A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!
| |
|
Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.
| |
|
|
|
Vettel visszajelzései a legjobbak
A címvédő gumimérnöke állítja: pályafutása során nem találkozott még egy olyan versenyezővel, aki olyan jó visszajelzéssel szolgált volna az abroncsokról, mint Vettel.
Kevin Nix az Auto Bild-nek dicsekedett el Vettel képességeiről:
„Sebastian visszajelzései az összes pilótáénál jobbak, mint akivel eddig együtt dolgoztam.”
Mivel az RB7 egyik erőssége a remek leszorító erő, könnyen probléma adódhatna a túlzott gumikopással, de a címvédőnek köszönhetően nem kell ettől tartani:
„Mivel a Red Bull-nak nagyon jó a tapadása és gyors is, ezért magas fokú gumikopást várnánk. Azonban Sebastian pontosan tudja, hogy mikét használja az autót úgy, hogy közben a gumi határait feszegeti” – teszi hozzá Nix.
„Mindig is kontrolálta a gumikopást és jól kezelte azok hőmérsékletét.”
A címvédővel ellentétben Mark Webber az év első felében a Pirelli karakterisztikájával küzdött, melyre Helmut Marko is felhívta a figyelmet:
„Marknak voltak kezdeti problémái azzal, hogy miként fogja munkára az abroncsokat.”
/f1-live/
| |
|
|