SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akárcsak a srác a szomszédból. Habár négyszeres Formula-1-es világbajnok, és a sportág történetének egyik legnagyobb múltú csapatának pilótája, nincsenek sztárallűrjei. Magánéletét rendkívül óvja a médiától, s minden kérdést kerül is ezzel kapcsolatban. Egytől egyig minden pilóta tiszteletét kivívta hozzáállásával és tehetségével. 2015 óta új csapatával, a nagy múltú Ferrarival száll harcba a győzelemért! Itt kiderül hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDÍJ 2017

Időpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Körök száma: 53
Egy kör: 5,848  km
Teljes versenytáv: 309,745 km
Leggyorsabb kör: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os győztes: N. Rosberg

 

Időbeosztás

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnéd egy picit jobban megismerni a lapot, és azt, aki mögötte áll, akkor íme néhány információ a szerkesztőről és az oldalról:

A szerkesztőről
Oldalinformációk
Elérhetőségem

Szerkesztő: Andi
Design: Merci
Nyitás:  2011.08.01.
Téma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategória:  sport
Host: gportal
Ajánlott böngésző: Mozilla Firefox
Felbontás: 1280*800

Nyilatkozat és további információk ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKÖNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovább >>

 
CHAT

A chat cserekérésre, beszélgetésre szolgál! Reklámot nem kérek! Tartózkodj a trágár szavak használatától!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elköltözöl, törlöd az oldalad szólj! Köszönöm!
Ha nem frisselsz hosszú ideje lekerülsz.

 

 

HÍREK

Célok és remények: A 2011-es szezon

A nyári szünet adta lehetőséget kihasználva 8 futammal a szezon vége előtt az Autosport újságírója, Edd Straw vette górcső alá, hogy miben is teljesültek a csapatok reményei az idei szezonban.

Red Bull

Célok: Sikeresen megvédeni az egyéni és a konstruktőri világbajnoki címet.

A Red Bull RB7-es kétségkívül a leggyorsabb autó az időmérőedzéseken, amit az is bizonyít, hogy az eddigi 11 futamon 11 pole pozíciót szerzett. A futamokon azonban már egy kicsit nehezebbnek bizonyultak a dolgok a csapat számára, ennek ellenére azonban továbbra is őrzik jelentős előnyüket a ponttáblázaton, de a rájuk nehezedő nyomás ellenére ebben nem csak az autó, hanem a szinte hibátlan stratégiájuk és a bokszmunkájuk is a segítségükre van. Így a rivális feltámadása sem változtat azon a tényen, hogy továbbra is az RB7-es az az autó, amit le kell győzni, mindenesetre figyelmeztető jel a csapat számára, hogy a Magyar Nagydíjra készült fejlesztő csomagjuk, ami egy új padlólemezt is tartalmazott nem igazán működött, így Sebastian Vettel ejtette is azt, pedig a Red Bull hagyományosan jól fejleszt és a fejlesztései azonnali eredményekhez vezetnek, ez azonban csak egy apró kisiklásnak tekinthető. A csapat számára ezért a következő 8 futam nem elsősorban a bajnoki címért folyó harcról fog szólni, hanem inkább arról, hogy ne maradjanak le a fejlesztési versenyben a McLarennel és a Ferrarival szemben. A szemüket a 2012-es éven tartva, ha Adrien Newey autója az év végén is ott lesz az élen, akkor nincs okunk feltételezni azt, hogy jövőre is ne tudnák ugyanott folytatni, ahol abba hagyták.

Ítélet: Példátlan visszaesésre lenne ahhoz szükség, hogy a Red Bull elveszítse a bajnokságot, így a csapat tulajdonképpen már majdnem elérte a célját.

McLaren

Célok: Győzni a konstruktőri, vagy az egyéni bajnokságban.

A McLaren szezonja nagyon változatos volt. Nagyon innovatívak akartak lenni, de az új kipufogó-diffúzor rendszerük a téli teszteken katasztrofális volt, majd a szezonnyitó Ausztrál- Nagydíjra egy Red Bull stílusú rendszert terveztek, ami szerencsére működött, de ahhoz már nem volt elég, hogy elérjék a Red Bull szintjét. Ugyanakkor a McLaren egyre közelebb és közelebb került. A Red Bull időmérőkön mutatott fölénye miatt a McLaren leginkább a futamokon tudta megvetni a lábát. Barcelonában például Lewis Hamilton határozottan gyorsabb volt a kemény keveréken, mint Sebastian Vettel, de ez a gyorsaság nem mindig mutatkozott meg az eredményekben. Németországban azonban Hamilton Mark Webberrel vívott csatája világosan mutatta, hogy a dolgok javulnak a wokingiak számára. A McLarennél azonban idén volt néhány téves döntés is, így például Montrealban az aerodinamikai és sebességváltó áttételek. Érdekes, hogy a McLaren ebben az időszakban tavaly elvesztette az útját, most azonban megnyerte a legutóbbi két nagydíjat, így az igazi kérdés az lesz a számukra, hogy képesek lesznek e ezt a lendületet átvinni a szezonból még hátralévő 8 nagydíjra.

Ítélet: Elkapni a Red Bullt szinte lehetetlen, de közelebb kerülhetnek a Red Bullhoz, ami ígéretes lehet a következő szezonra.

Ferrari

Célok: Luca di Montezemolo szerint ez nem lehet kevesebb, mint a világbajnoki győzelem.

A Ferrari arra kényszerült, hogy újraértékelje a céljait, amikor felismerték, hogy a szélcsatorna adataik nem egyeznek a pályán kapott adatokkal. Az ígéretes téli teszteket követően az utolsó barcelonai teszten bevetet nagyobb csomagjuk egyszerűen nem működött egészen a májusi Spanyol Nagydíjig, amikor is az új alkatrészeik megoldották a problémákat. Addigra azonban meghozták a döntést, hogy menesztik a technikai igazgatójukat Aldo Costát, így tulajdonképpen az egykori McLarenes Pat Fry lett a maranellói csapat technikai igazgatója, és azóta a dolgok egyre jobbnak és jobbnak tűnnek. Majd Silverstone egy igazi fordulópont lett a csapat számára, az első futamgyőzelmük megszerzésében azonban aligha nem a kipufogó-diffúzor rendszer ideiglenes betiltása is segített, de a legjelentősebb az aerodinamikai fejlesztésük volt, az új karosszéria és hátsó felfüggesztés. A csapat most azt állítja, hogy a gyors kanyarokban beérte a Red Bullt és a következő spá-i és monzai futamon jó esélyekkel állhatnak majd rajthoz, ami egyben azt is jelentené, hogy továbbra is harcban maradhatnának a bajnoki címért.

Ítélet: Figyelembe véve a szélcsatorna malőrt a Ferrari nagyon jól felépült, így megismétlődhet a tavalyi szezon, ahol a Ferrari volt az egyik legerősebb a szezon második felében.

Mercedes

Célok: Futamgyőzelmek és rendszeres dobogós eredmények.

A Mercedes a középmezőny elején töltötte a tavalyi évet, amikor is az erőfeszítéseiket három 3. hely bizonyította, a Mercedes GP most egy évvel később is a középmezőnyben tanyázik, az egyetlen különbség, hogy idén még egyszer sem tudtak azonban felállni a dobogóra. A csapat számára így a 2011-es szezon utolsó 8 nagydíja valószínűleg egy teszt lesz, ami a 2012-re való megfelelőbb felkészülést szolgálja majd. A csapat vezetője, Ross Brawn is elismerte, hogy az autó hiányosságokkal küzd. A rövidebb tengelytáv például azt jelenti, hogy az üzemanyagtankjuk a legrövidebb és legmagasabb a mezőnyben, ami pedig nem tesz jót az autó súlypontjának. A csapat szenvedéseiben azonban az első hely a gumik kopásából adódó gondjaikat illeti, és a csapat szerencsétlenségére még a kipufogó-diffúzorukon végrehajtott előrelépés is súlyosbította ezen gyengéjüket. Bár a Mercedes tűnik a negyedik leggyorsabb autónak a mezőnyben a futamokon azonban mégis sebezhető. A Német és a Magyar Nagydíjakon a Force India egyértelműen versenybe volt velük, bár ebben az is szerepet játszott, hogy Nico Rosberg nem döntött mindig helyesen az esős gumikkal kapcsolatban.

Ítélet: Ez a szezon eddig olyan, mint a tavalyi, így továbbra is tűzoltásra van szükség a csapatnál. Ha a Mercedes képes lesz megtartani a konstruktőri 4. helyet és a szezon hátralévő részét a 2012-es évre való megfelelő felkészülésre tudják fordítani, akkor azonban még sem mondhatjuk, hogy eredménytelen volt az évük. A csapat jövő évi kilátásai azonban továbbra is kérdőjelesek.

Renault

Célok: Rendszeres dobogók és esetleg futamgyőzelem.

Nem lehet tudni, hogy mi lett volna, ha a Renault Robert Kubicával állhatott volna fel a rajtrácsra, a lengyel azonban súlyos rali balesetet szenvedett februárban. A csapat Robert körré épült, akit mindenki potenciális világbajnoknak tart, de a lengyel pilóta balesete gyakorlatilag leírta a csapat idei szezonját, pedig a dolgok nagyon ígértessen indultak. A téli teszteken jó formát mutató Renault R31-es két dobogóval nyitott a szezon első két nagydíján, Vitalij Petrov Ausztráliában, míg Nick Heidfeld Malajziában állhatott fel a dobogó legalacsonyabb fokára, ezt követően azonban minden rosszra fordult. A nyers teljesítmény tekintetében a Renault Q3-as résztvevő, a Mercedes és az utóbbi időben a Force India mögött, ennek ellenére a csapat a futamokon csak néhány pontocskát tud összekaparni. A csapat legutóbbi fejlesztései, amelyek azt mutatják, hogy vissza akarnak térni a szokványos Red Bull féle kipufogó-diffúzor rendszerhez azt valószínűsítik, hogy a jó edzés eredmények egyetlen oka az innovatív előrehelyezett kipufogó rendszerük volt, míg Nick Heidfeld maga is elismerte, hogy bizony a csapat valahol utat tévesztett. Ugyanakkor egyre erősebb a csapaton belül az az érzés, hogy a pilóták nem tudják kihozni az autóban rejlő maximumot, így Kubica hiánya úgy tűnik, hogy valóban fájó pont a csapat számára.

Ítélet: Ha valaki, akkor a Renault egyértelműen visszalépett az idei szezonban, de még nincs minden veszve. Vannak még fejlesztési tartalékaik, amellyel egyáltalán nem lehetetlen megelőzniük a Mercedest.

Force India

Célok: A konstruktőri ponttáblázat 6. helye.

A Force India nagyon mérsékelt célokkal vágott neki az idei szezonnak. Tavaly alulmaradtak a Williams csapattal szemben, idén pedig a téli tesztek azt valószínűsítették, hogy a csapat a pontszerzésért is küzdeni fog. Az idei szezon az első két futamon való pontszerzés ellenére is nehezen indult, de szerencsére a csapatnak nagy tervei voltak. A csapat megtalálta a megfelelő fejlődési ütemet és úgy döntöttek, hogy egy új aerodinamikai csomagot készítenek, ami azt jelentette, hogy feláldozzák a szezon első futamait és az új autó csak a Spanyol Nagydíjon lép pályára, majd újabb és újabb elemek érkeztek, így Silverstone-ra „összeállt” az autó, amivel Paul Di Resta egy nagyon erős 6. edzésidőt szerzett, így világossá vált, hogy az idei szezon „újrakezdéséről” hozott döntés nagyon jónak bizonyult. A Force India ennek köszönhetően jelenleg a legerősebb csapat a középmezőnyben, például az elmúlt két nagydíjon leszámítva a top hármat a Force India gyűjtötte a legtöbb pontot, így már csak 9 pontra vannak a konstruktőri ponttáblázat 6. helyén álló Saubertől. Bár még a Mercedes gyorsabb, a teljes versenytávon azonban a Force India egyértelműen harcolni tud velük, de sajnos a bajnokság 5. helyén álló Renault talán már túl messze lesz.

Ítélet: Nehezen indult az év, de az új aerodinamikai csomag briliánsra sikeredett, így a Force India csapat rendszeres pontszerzőként az év egyik siker sztorija.

Williams

Célok: A tavalyi évnél előkelőbb 5. pozícióban befejezni a bajnokságot.

A téli teszteken való ingatag kezdés után úgy tűnt, hogy a Williams ultra-kompakt sebességváltója és meredek szögű hajtáslánca, amely minimalizálja az autó hátuljának a légellenállását a szezon második felére komoly fegyverré válhat. Sajnos azonban az autó nagyon makacsul ellenáll a fejlesztéseknek. A Williams így 4 pontjával a konstruktőri ponttáblázat 9. helyén áll, ez pedig a technikai igazgatójuk, Sam Michael és az aerodinamikai osztály vezetőjének, Jon Tomlinson állásába került, az új technikai igazgató Mike Coughlan pedig csak a 2012-es szezonra ígérhet már valami jobb eredményt. A csapatnak így a 2012-es szezon adhat egy új kezdetet idén pedig leginkább csak néhány káoszfutamban bízhatnak komolyabb pontszerzésben. Nem valószínű azonban, hogy a csapat továbbcsúszik a ponttáblázaton és az mindenképpen ígéretes lehet a számukra a 2012-es szezonra, hogy az autóban meglenne a sebesség csak a fejlesztésekre reagál érthetetlenül és a gumikkal bánik kegyetlenül.

Ítélet: Az idei év átmenet, de még van néhány hónapjuk a következő szezonig, hogy megértsék az autó problémáit.

Sauber

Célok: Egy szolid, de erős szezon, amellyel megerősítik helyüket a középmezőnyben.

A tavalyi évvel ellentétben, amikor is az autó az év elején versenyképtelen és megbízhatatlan volt az idei év nagyon ígéretesen kezdődött a Sauber számára. Az Ausztráliában szerzett 6. és 7. helyüket még elvesztették egy a szabályoknak nem megfelelő hátsó szárny miatt, de ezt követően szorgalmasan gyűjtötték a pontokat. Hagyományosan a Sauber autói mindig jobbak a futamon, mint az időmérőedzésen, amiben a legnagyobb szerepe annak, van, hogy nagyon finoman bánik az autó az abroncsokkal, így gyakorlatilag kevesebb kerékcserével tudják megcsinálni a futamokat, mint a többiek. Az utóbbi futamokon azonban egyre nehezebb volt a Sauber versenyteljesítményét eredményekre váltani, így pedig veszélybe került a konstruktőri ponttáblázaton elfoglalt 6 helyük. Ha azonban az időmérőedzésen mutatott teljesítményük javulni tudna, akkor lehetővé válna, hogy a versenytempójuk is érvényre jusson, így pedig még a bajnokság 5. helyén álló Renault elérése sem lenne lehetetlen.

Ítélet: Az időnként a nagy csapatok sarkára is rálépő Sauber a 2011-es szezonban egyértelműen megszilárdította a helyét a középmezőnyben, így a BMW távozását követően visszaszerezték a korábban elfoglalt pozíciójukat.

Scuderia Toro Rosso

Célok: Előrébb végezni a tavalyi konstruktőri 9. helynél.

Az egykori Minardi idén kétszer annyi pontot gyűjtött, mint a tavalyi szezonban. A csapat legnagyobb gondja a Sauberhez hasonlóan gyenge időmérő teljesítménye, amiben a főszerep a kevéssé hatékony DRS rendszerüké, ezzel szemben a faenzaiak vasárnap délután már sokkal erősebbek, így elég erős az az érzés a csapattal kapcsolatban, hogy sokkal többre is képesek lehetnének, ha nem a rajtrács végéről kellene mindig indulniuk. A technikai igazgató, Giorgio Ascanelli egy nagyon csinos autót rakott össze, amelynek dupla padlólemeze egy nagyon érdekes és agresszív értelmezése az alávágott oldaldoboznak. A csapat pilótái is fejlődtek, így idén már képesek a kiegyensúlyozott pontszerzésre, ezért aligha valószínű, hogy a Williams képes lesz őket megelőzni a ponttáblázaton.

Ítélet: Meg kell szilárdítaniuk a jelenlegi 8. helyüket, ami így azt jelentené, hogy egy nagyon jó szezont teljesített a kicsi olasz gárda.

Team Lotus

Célok: A középmezőnyben harcolva rendszeres Q2-es szereplőként szerezni néhány pontot.

Nagyon rosszmájú dolog lenne értéktelennek tekinteni a Lotus eddigi szezonját, mert a csapat kétségkívül közelebb került a középmezőnyhöz. De ennek ellenére a Q2 még csak abban az esetben elérhető a csapat számára, ha másoknak problémái támadnak. A csapat egyértelműen profitált a Renault motorokból és a Red Bull sebességváltókból, de az is kiderült, hogy hibát követtek el azzal, amikor alábecsülték azt, hogy milyen nehéz is egy szintre kerülni az olyan csapatokkal, akik mögött már gyakran évtizedes Formula-1-es tapasztalatok állnak. Ennek ellenére idei autójuk a T128-as egyértelműen előrelépés, bár jelentős mértékben szenvednek még, hogy a kipufogó-diffúzor rendszerüket megfelelő működésre bírják. A csapat technikai igazgatója, Mike Gascoyne azonban nem adja fel a reményt, hogy még idén vagy jövőre a középmezőnyben harcoljanak a Toro Rossóval és a Williams csapatokkal.

Ítélet: Bár a céljukat nem sikerült elérni, ennek ellenére nagyon sok pozitívum van a csapat idei szereplésében.

HRT

Célok: Először is túlélni. Ha ez sikerül, akkor pedig a bajnokság 10. helyéért harcolni.

Ausztráliában a csapat még teljes romhalmaz volt. A hétvége nagy részében az autó összeszerelésével, majd a javítások miatti szétszerelésével töltötték az idejüket, így nem csoda, hogy egyik pilótájuk sem tudta magát kvalifikálni a futamra, miközben sokan már a csapat nekrológját fogalmazták magukban. Az Ausztrál Nagydíj óta azonban a dolgok mérhetetlenül javultak. A technikai igazgató, Geoff Willis a rendelkezésre álló szűkös források ellenére is egy olyan autót rakott össze, amely harcolni tudnak a Virginnel, bár a Lotusok kipufogója továbbra is elérhetetlen messzeségben van a számukra. A csapat jövője még a levegőben lóg, de azt figyelembe véve, hogy milyen jól gazdálkodnak a csekély forrásaikkal a jövő egyáltalán nem sötét. Mivel mind a három újonc istálló 0 ponttal áll a bajnokságban, így a 10. hely megszerzése egyáltalán nem lehetetlen, ha a csapat pilótái, Vitantonio Liuzzi vagy Daniel Ricciardo a megfelelő helyen lesznek a megfelelő időben.

Ítélet: Bár a várakozásaik nagyon, de nagyon alacsonyak voltak, a HRT valószínűleg minden tekintetben meghaladta azokat. A csapat körül van néhány ígéretes jel, és ha a finanszírozás is megfelelő lesz, akkor fejlődésnek indulhatnak, de még hosszú út áll előttük.

Virgin

Célok: A Q2-be jutásért harcolni, és esetleg pontokat szerezni.

A Virginnek idén nem maradt választása, mint újrakezdeni mindent. Az idei autójuk az MVR-02-es semmiféle előrelépést nem jelentett a tavalyi autóhoz képest, így elérkezett az idő a csapat számára a változtatásra. A technikai igazgatónak, Nick Wirth-nak menni kellett, az új segéderőnek, Pat Symonds-nak pedig újjá kell szerveznie az egész struktúrát. Az idei évük így felejtős, vigasz azonban a bajban, hogy a csapat, amely a Manor Motorsport-on alapul fejlődött és egészen hatékony, de egy olyan autóra is szükségük lenne, amivel eredményeket tudnának elérni. A csapat így most minden idegszálával 2012-re figyel, ugyanakkor a konstruktőri ponttáblázat 10. helye is meglehet, ezért még az idei autó fejlesztésére is fordíthatnak figyelmet.

Ítélet: A technikai stáb átszervezése a kudarc beismerése, de egyúttal azt is jelzi, hogy a csapatnak vannak ambíciói. Az év hátralévő része is arról fog szólni a számukra, hogy hogyan is keveredhetnének ki a vízből.

/formula/

2011.08.23. 11:57, Andi Vissza a bloghoz
Még nincs hozzászólás.
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal