SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akrcsak a src a szomszdbl. Habr ngyszeres Formula-1-es vilgbajnok, s a sportg trtnetnek egyik legnagyobb mlt csapatnak piltja, nincsenek sztrallrjei. Magnlett rendkvl vja a mditl, s minden krdst kerl is ezzel kapcsolatban. Egytl egyig minden pilta tisztelett kivvta hozzllsval s tehetsgvel. 2015 ta j csapatval, a nagy mlt Ferrarival szll harcba a gyzelemrt! Itt kiderl hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDJ 2017

Idpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Krk szma: 53
Egy kr: 5,848  km
Teljes versenytv: 309,745 km
Leggyorsabb kr: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os gyztes: N. Rosberg

 

Idbeoszts

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnd egy picit jobban megismerni a lapot, s azt, aki mgtte ll, akkor me nhny informci a szerkesztrl s az oldalrl:

A szerkesztrl
Oldalinformcik
Elrhetsgem

Szerkeszt: Andi
Design: Merci
Nyits:  2011.08.01.
Tma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategria:  sport
Host: gportal
Ajnlott bngsz: Mozilla Firefox
Felbonts: 1280*800

Nyilatkozat s tovbbi informcik ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovbb >>

 
CHAT

A chat cserekrsre, beszlgetsre szolgl! Reklmot nem krek! Tartzkodj a trgr szavak hasznlattl!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elkltzl, trld az oldalad szlj! Ksznm!
Ha nem frisselsz hossz ideje lekerlsz.

 

 

HREK

Vettel testpolval ksznti Webbert

A kvetkezkben a cstrtki sajtkonferencia interjit olvashatjtok, melybl tbbek kztt az is kiderl, hogy milyen ajndkkal kszl Vettel a csapattrsa szletsnapjra.
 
Bruno, mennyire llsz kszen a visszatrsre, s mi a vlemnyed arrl, hogy ezen a klnleges plyn jutottl lehetsghez?
 
BS:”Nagy kihvs lesz a szezon kzepn visszatrni, vagy egy kicsivel ksbb is, mint a szezon fele, de jelen voltam az sszes megbeszlsen, ami a mrnkkkel zajlott, gy tisztban vagyok a csapat helyzetvel. A pnteki szabadedzs nagyon hasznos volt Magyarorszgon abbl a szempontbl, hogy rrezzek az autra.
 Meredek lesz ezekkel a srcokkal csatzni, mert k mr 11 futamon vettek rszt idn velem ellenttben, de Spa az egyik kedvenc plym s nagyon jl szerepeltem rajta korbban. Mr nagyon vrom, hogy versenyezhessek itt.
 
Remlem, hogy tudok majd fejldni s j munkt fogok vgezni ezeknek a srcoknak, mert ez a legjobb mdja, hogy meghlljam ezt a lehetsget.
 
Radsul mjusban vezettl is itt egy Forma-1-es autt, ha jl tudom. Valamennyit sikerlt megjegyezni belle?
 
BS:”Igen, ez szintn j volt. Ha nemrgiben sikerl autt vezetned, az sokat segt a tanulsban. Ez csak bemutat volt s nhny krt tettem meg. Ktsgkvl jobb preferencival szolglt, mint a korbbi tapasztalataim, de remlem, hogy ez a mostani komolyabb menet lesz.”
 
Mit vrsz magadtl ezen a htvgn?
 
BS:”Nehz megmondani. A pntek nagyon kemny volt a Hungaroringen, mert csak egy szett gumi llt a rendelkezsemre. A htvgn meg kell tanulnom, hogy miknt bnjak az abroncsokkal az edzseken, az idmrn s a versenyen. Mg sohasem mentem teli tankkal a Pirelli-n. Ha Petrov kzelben tudnk menni, az nagyon j referencia lenne.”
 
Jrme, ez a hazai versenyed. Mik az elvrsaid?
 
Jrme D'Ambrosio: Termszetesen klnleges dolog itt lenni. Tizenht vig nem volt belga versenyz a meznyben, gy visszatrni Spa-ba nagyon j rzs. Nagyon elfoglalt voltam mostanban. Hatalmas lelkeseds veszi krl a visszatrsemet. A msik oldal, hogy tovbbra is csinlnom kell a dolgom s sszpontostanom kell. A legjobbat kell nyjtanom, ennl tbbet nem tehetnk. Arra koncentrlok, hogy a lehet legtbbet hozzam ki az autbl s remljk, hogy az idjrs is kedvezni fog neknk. Megltjuk.
 
Miben remnykedsz az idjrst illeten?
 
JD:”Nos, egy kis szitl es jl jnne neknk.”
 
Mit gondolsz a szezon msodik felrl s milyennek ltod az eslyeidet arra, hogy a csapatnl maradj jvre?
 
JD:”Elszr is a sznet nagyon j volt. joncknt nagyon sok informcit gyjtesz be ennyi id alatt, s j, ha egy darabig nem kell a Forma-1-re gondolnod. Ez a termszetes fejldsi folyamat rsze. Nagyon szeretnm megtenni a kvetkez lpst s alkalmazni azt, amit az elmlt 11 versenyen tanultam. Nagyon boldog vagyok a csapatnl s k is gy vannak ezzel. Remlem, hogy jvre is egytt fogunk dolgozni.
 
Sebastian, mintha jobban mennnek a dolgok az utbbi idben. Meslnl a fejlesztsekrl?
 
Sebastien Buemi: Nagyon kemnyen dolgoztunk s igyekeztnk minl tbbet fejleszteni az autn. Magyarorszgon sok pontot gyjtttnk s bzunk benne, hogy itt is lehet egy j htvgnk. Az idjrssal brmi trtnhet, s nagyon gyorsan vltozhat. Hoztunk pr j dolgot a kocsira s megprbljuk a maximumot kihozni ezekbl, hogy minl tbb pontot gyjtsnk.
 
Az utbbi vekben ktszer is a 16. helyrl indultl. Idn javtani tudsz majd rajta?
 
SB:”Igen, de mint tudjuk, idn nem olyan fontos az idmr, s a verseny is elg hossz, gy brmi trtnhet. Ha esetleg rosszabb helyrl kellene indulnom, akkor nem sokat foglalkozok majd vele.
 
Vitaly, j csapattrsat kaptl. Mennyire befolysol ez tged, ha befolysol egyltaln?
 
Vitaly Petrov: „Elszr is gratullok Bruno-nak. A kvetkez kt versenyre rt al, de szerintem nem szmt igazn, hogy ki a csapattrsam. Tudom, hogy mit kell tennem s hogyan fejlesszem az autt. Csak folytatnom kell a munkmat.”
 
Tavaly a harmadik helyet szerezte meg a Renault, te pedig a 23. pozcibl jttl fel a kilencedikre. Mik az elvrsaid?
 
VP:”Szeretem ezt a plyt s tavaly nagyon jt harcoltam a Mercedes-szel. Nehz megmondani, hogy most hol lesznk. Hoztunk pr fejlesztst magunkkal s az autnak fekszik a plya. A legjobbra fogunk trekedni.”
 
Michael, ez egy nagy htvge a szmodra. Gondoltad volna 20 vvel ezeltt, hogy itt leszel ilyenkor?
 
Michael Schumacher:”s te gondoltad volna? Te is itt voltl 20 vvel korbban?
 
Attl flek igen, de nekem nem kell olyan fittnek lennem.
 
MS:”Termszetesen ez egy szokatlan szituci s vratlan is, de bszke vagyok r, hogy itt lehetek. Ahogy gyakran mondani szoktam, ez a hely a nappalim s rengeteg klnleges dolog trtnt itt velem. Remek helyszn az nneplsre.
 
Hatszor nyertl itt, de csak egy pole-t sikerlt elrned? Van ennek valami oka, vagy csak a krlmnyek alakultak gy?
 
MS:”A nap vgn nincs erre magyarzat. Ugyangy, ahogy azokon a plykon sincs, ahol tbb pole-t rtem el. Nagyban mlik az aut karakterisztikjn, ami egyes plykhoz jobban fekszik, mg a msikhoz kevsb. Nem hinnm, hogy azon mlik, hogy a versenyz mennyire ers vagy gyenge, hanem inkbb attl fggnek a statisztikk, hogy a versenyz mennyire tudja adaptlni a rendelkezsre ll csomagot.
 
Akkor a gyzelmeidnl jl mkdtt?
 
MS:”gy van.”
 
A csapat elmondsa szerint az autnak fekdni fog Spa. Mit gondolsz errl?
 
MS:”Mindig ezt szoktuk rezni, aztn mgis itt vagyunk. Szembe kell nznnk a valsggal, ami az, hogy jelenleg a negyedik legersebb csapat vagyunk. Sajnos hatalmas a klnbsg az len llkhoz kpest, gy csak akkor tudunk harcolni a srcokkal, ha a szokatlan krlmnyek vannak. Ez a plya taln jobban fekszik neknk, de akkor is csak a 7. s 8. helyrt kzdhetnk s ez a clunk.”
 
Sebastian, ez az a plya, amin jra gyztes formba kerl a Red Bull?
 
Sebastian Vettel:”Majd megltjuk. Nem ez a kedvenc plynk, mivel tbb egyenes van itt, mint a tbbi helysznen. Van nhny kanyar, de ez mind a kettes szektorban van, gy az egyes s a hrmas szektor nehznek grkezik. Az elmlt vekben is ezt tapasztaltuk, de most ltalban vve is egy j autnk van, gy megltjuk mi lesz. sszessgben egy nagyon j plya s mr vrom a htvgt.
 
A sajt krdsei kvetkeznek
 
Michael, elszr is engedd meg, hogy gratulljak. Mennyit vltozott a Forma-1 1991 s 2011 kztt?
 
MS:”Alapveten a technolgiai fejldsre gondolsz?
 
ltalban vve. Milyen volt a Forma-1 akkor s mit gondolsz rla most?
 
MS:”Amg nem voltam Forma-1-es versenyz, ktsges volt a szmomra, hogy kpes vagyok-e harcolni ezekkel a srcokkal. rinthetetlennek tntek a szmomra, plne azokban az idkben, amikor ott volt Ayrton, Prost, Mansell s gy tovbb. Nem gondoltam, hogy kzjk illenk. Megszereztem az els tapasztalatot, ide jttem s vezettem az autt, majd gyorsan magabiztoss vltam s a tbbit mr tudjuk.
 
Mindannyian emberek vagyunk, vannak hatraink s ezek kztt autzunk, gy nem volt lehetetlen legyzni azokat a srcokat a mltban, illetve ket sem, akik itt lnek. Ez a j a Forma-1-ben. Mindig is egy kihvs s egy motivl kihvs.”
 
A krds mindkt Renault versenyzhz szl. Teljesen klnbz autkkal mentek itt. A kipufog inkbb nz htra, mint oldalra. Ez egy eltr koncepci, s nem is arrl volt sz, hogy ilyet fog hozni ide a csapat, radsul nem is tesztelttek. El tudttok kpzelni, hogy ilyen trtnhet?
 
VP:”Ki mondta, hogy klnbz autnk van? Ugyanolyan kocsikkal megynk.
 
(Nem hallatszik a krds)
 
VP:”Nem, nem. Ez az els alkalom itt. Terveztk, hogy esetleg kiprbljuk a htra vezetett kipufogt, de mindkt aut abszolt egyforma lesz.
 
Mivel ez a leghosszabb plya a naptrban, mennyire nehz sszerakni a hrom szektort s a gumikra is figyelni?
 
SV:”Megzavart Michael.”
 
Arrl beszltem pp, hogy ez egy hossz plya, hogy milyen nehz itt megbirkzni ezzel egy idmrn. Hogy tudsz sszerakni hrom j szektort, mikzben a gumikra is oda kell figyelni?
 
Vitaly Petrov: Szerintem itt lehet kzben gondolkodni, mivel tnyleg hossz, van id kigondolni, milyen gumikat akarsz, s mikor akarod feltetetni. n egybknt szeretem ezt a plyt. Sok rdekes kanyar van, az Eau Rouge-ban pedig csszklsz. Tavaly volt az autban F-duct, idn mr kt kzzel fogom a kormnyt, de nagyon lvezem. A plya egyik rszn esik, a msik teljesen szraz, mindig rdekes a verseny itt.
 
K: Teht problmt jelent, hogy 7 km hossz a plya. Kemny di, vagy ez teljesen normlis? Sebastian?
 
SV: Ez egy hossz plya, n szeretem. Lehetne akr hosszabb is. Szerintem sokunk a rgi Nurburgringen is szvesen versenyezne. Maga a tny, hogy egy plya hosszabb, mint a msik, nem jelent nagy klnbsget. Sok itt az egyenes s hosszak. A msodik szektor az egyik leglvezetesebb, mivel itt van a legtbb kanyar. Az els s a msodik szektorban szinte csak egy kanyar van, ezrt is az v egyik legjobb versenye, mindenki szeret ide jnni.
 
Michael Schumacher: Szerintem alapveten mind a verseny egszre koncentrlunk, teht az, hogy a plya 5, vagy 7 km hossz, az teljesen mindegy. Neknk nem szmt.
 
Bruno, elmondand neknk, hogy mit mondott a Renault fnke a szezon htralv rszvel kapcsolatban, megtarthatod vgig az lsed?
 
BS: Nos, jelenleg ezen a versenyen s a kvetkezn fogok rajthoz llni, bizonyos dolgok miatt a tbbi mg nem tisztzott. A cl az, hogy maradjak, de egyelre mg nem tudom megersteni, hogy gy lesz.
 
Michael, 20 v telt el, de mg mindig versenyzel, mi az esly arra, hogy a kvetkez 10 vben is itt leszel, akr csak egy csapat menedzsmentjben?
 
MS: szintn szlva, nem ll szndkomban, legalbbis jelenleg, mert msra koncentrlok s boldog is vagyok, azzal, amit most csinlok. Sose akartam a menedzsment rsze lenni, nem pp az a terlet, amit szeretek. Ez mg megvltozhat a jvben, de most nem tudom megmondani, hogy mikor csinlnk ilyet, s hogy mit.
 
Sebastian, azt mondtad, volt idd arra, hogy azon gondolkozz, mi trtnt az elmlt 3 futamon. Nos, mire jutottl?
 
SV: Szerintem ez nem titok. Azt megrtem, hogy te meg akarod tudni, hogy mi trtnt, de valjban semmi. Nincs mit felfednem, nincs titok. az nyilvnval, hogy a legutbbi 3 versenyen ms krlmnyek voltak, fleg a Nurburgrinen, kicsit meglepett a hideg id. Mindig versenykpesek voltunk, ott hideg volt. gy tnt jobban szenvednk, mint a tbbi csapat, de az autnak s a csapatnak semmi baja ettl. Minden arrl szlt, hogy a megfelel hmrskletet elrjk s gyorsan, ezzel akadt egy kis gondunk, mint mondtam. Azonban mr Magyarorszgon is sikerlt ezen a tren elrbb lpnnk s most egy jabb lpst tehetnk elre. Tesztre termszetesen nincs lehetsgnk, gy csak az adatokat elemezhetjk s azon gondolkodunk, mit lehet tltetni a plyra az tletekbl.
 
Megtisztel, hogy Michael ellen is versenyezhettek? A plyn fogjtok tisztelni?
 
Bruno Senna: Versenyznk nem? Ha szoros a csata, akkor majd megltjuk, de mi a plya minden egyes ngyzetmtern kzdnk egymssal s hatalmas megtiszteltets, hogy ellene (Schumacher) is versenyezhetek, remlem kpes lesz harcba szllni a pontokrt.
 
Jerome D’Ambrosio: Nos, mindenkpp azon leszek, hogy miattam ne vesztsen idt… amikor felmutatjk nekem a kk zszlt. Ezen a htvgn nagyon oda fogok r figyelni.
 
Michael, az F1 Racing-nek adtl egy interjt, ahol arrl beszltl, hogyan prblod a hatraid feszegetni s, hogy nha elvted a sulykot. Rgebben, amikor pldul Damon Hil-el csatztl. Mg mindig kpes vagy arra, hogy megtalld ezeket a bizonyos hatrokat, vagy mr msok a fizikai s mentlis hatraid?
 
MS: A hatrok msok valban, a szablyknyvben legalbbis. A szablyok hagynak bizonyos „semleges” dolgokat is s olyanokat is, amik vilgosan le vannak rva. Mindig alkalmazkodni kell ezekhez a bizonyos szablyokhoz s gy kell meg tallni a hatrokat, persze nha az ember tlpi, ilyenkor meg is kapod a bntetst.
 
Sebastian, a Mclaren s a Force India is felbrelt egy-egy Bridgestone szakrtt. Szerinted a Red Bull-nak erre nincs szksge?
 
SV: Az abroncsok ktsgtelenl nagyon fontosak, de legutbbi emlkeim szerint idn Pirelli abroncsokon megynk… Az biztos, hogy vannak olyan emberek, akik jobban rtik a gumik viselkedst. Neknk is vannak erre embereink s n elgedett vagyok velk ilyen tren. Mindig lesz olyan, aki az informcit tovbbtja, ha nem a pilta, akkor a mrnkk. Ez gy normlis.
 

Az sszes pilta elmondta, hogy mennyire szereti a plyt, mgis gy nz ki, hogy ktes a jvje. Ti nem csaldtatok, amirt ma mr nem az szmt, hogy egy plya milyen minsg, hanem az, hogy mennyit tud fizetni?

 

SV: Szerintem nagy szgyen lenne, ha nem szerepelne, ez a plya szinte trtnelem. Michael erre a legjobb plda. A Formula 1 rgta van itt s szgyen lenne, ha elvesztennk egy ilyen plyt. Spa sokat fejldtt biztonsg tern az elmlt vekben. Teljes mrtkben megrdemli, hogy tovbb maradjon a naptrban, mint mi, jelenlegi versenyzk a Formula 1-ben.
 
JD’A: Nem tudtam kvetni, mit mondott Sebastian az elbb. n elfogult vagyok, de Spa akkor is a vilg legjobb plyja, az egyetlen, ami ehhez hasonlthat az taln Suzuka. Ez a kt plya messze a tbbi felett ll. Azaz lvezet, amit a plya nyjt idmrn, vagy versenyen… Nem is emlkszem egy unalmas futamra sem, nem volt hiny elzsben. Mika s Michael csatja az egyenesben, vagy a tavalyi es, mindig trtnik valami, ezrt remlem mg sokig a Formula 1-ben marad. Amg az F1-ben vagyok, remlem minden vben versenyezhetek a hazai futamomon.
 
Sebastian Buemi: Szerintem Sebastian s Jerome mindent jl elmondott. Szgyen lenne, ha elvesztennk, mert az egyik legjobb. Vgl is mi mindenhol versenyznk, mert ez a munknk s erre kell koncentrlnunk, de itt tnyleg lvezetes versenyezni s mindig trtnik valami. Tnyleg szgyen lenne elveszteni…
 
MS: Ha vgigmsz a paddock-ban tudhatod, mindenki vrja, hogy ide visszatrjen. Ennek a plynak hagyomnya van, atmoszfrja s mi mind szeretjk. Mind szeretnnk itt lenni, de sajnos nem rajtunk mlik a dnts. Ha a mi szavunk lenne a dnt, akkor megtartannk.
 
Sebastian, tavaly egy sampont adtl a csapattrsadnak a hotelszobdbl a szletsnapjra. Most szombaton lesz 35 ves, mit fogsz neki ajndkozni?
 
SV: Nem tudom, taln egy testpolt!

/f1-live.hu/

2011.08.26. 09:01, V Vissza a bloghoz
Mg nincs hozzszls.
 

Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati hõszigetelését!    *****    * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. * Beugrós munkavállalók éjjel-nappal. *    *****    Elindult a Játék határok nélkül rajongói oldal! Ha te is szeretted a '90-es évek népszerû mûsorát, nézz be ide!    *****    Megjelent a Nintendo Switch 2 és a Mario Kart World! Ennek örömére megújítottam a Hungarian Super Mario Fan Club oldalt.    *****    Homlokzati hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    A PlayStation 3 átmeneti fiaskója után a PlayStation 4 ismét sikersztori volt. Ha kíváncsi vagy a történetére, katt ide!    *****    A Bakuten!! az egyik leginkább alulértékelt sportanime. Egyedi, mégis csodálatos alkotásról van szó. Itt olvashatsz róla    *****    A PlayStation 3-ra jelentõsen felborultak az erõviszonyok a konzolpiacon. Ha érdekel a PS3 története, akkor kattints ide    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran! Mese, mese, meskete - ha nem hiszed, nézz bele!    *****    Az Anya, ha mûvész - Beszélgetés Hernádi Judittal és lányával, Tarján Zsófival - 2025.05.08-án 18:00 -Corinthia Budapest    *****    ✨ Egy receptes gyûjtemény, ahol a lélek is helyet kapott – ismerd meg a „Megóvlak” címû írást!    *****    Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!