Vettel: Mg nem lazthatok
A Japnban frissen megkoronzott 2011-es immron ktszeres vilgbajnok, Sebastian Vettel szerint mg mindig nem cskkent a rnehezed nyoms, hiszen a Red Bull a konstruktri vilgbajnoki cm miatt a htralv ngy nagydjon is mindent meg akar tenni a gyzelemrt.
A Japn Nagydjon megszerzett egyni vilgbajnoki cmet kveten a Red Bull Korban a konstruktri bajnoki cmet akarja megszerezni, a ponttblzatot a McLaren eltt 130 ponttal vezet energiaitalosoknak erre pedig minden eslyk meg is van, ha sikerl legyznik a McLarent, vagy a wokingiak kevesebb, mint 2 ponttal szereznek csak tbbet nluk a Koreai Nagydjon. Vettel szerint ezrt tovbbra is a lehet legjobb munkt vrja el tle a csapat.
„n imdok versenyezni, s az elkvetkez futam nem az a verseny, aminek gy llhatsz neki, hogy otthon is maradhattam volna” – nyilatkozta Vettel. „A (konstruktri) vilgbajnoki cm a vgs clunk, s ezt a szezon vge eltt el akarjuk rni, gy ha nem is a szokott mrtkben, de ide is gy rkeztnk, hogy komoly nyoms van rajtunk. De nem az ellenfeleink helyezik rnk ezt a nyomst, hanem mi magunk, mert mi szeretnk versenyezni. Szoks szerint lvezzk a versenyt, de azt is biztostanunk kell, hogy a legjobbat nyjtjuk, amit csak tudunk, s nem lesznk elgedettek, ha tudjuk, hogy jobbat is tudtunk volna. A clunk gy vltozatlan. Ez egy nehz futam volt a szmomra tavaly, 10 krrel a futam vge eltt mg jl lltam, gy nyilvnvalan ez egy olyan dolog, amit most meg kell csinlnom, mert mg sohasem lltam a dobogn itt.”
Vettelnek a Japn Nagydjon komoly gondjai voltak a lgy keverk kopsval, de a csapat kemnyen dolgozott a problma megoldsn, gy Vettel azt remli, hogy itt Koreban sokkal jobb lesz a helyzet. „Az igaz, hogy ms plykon stratgiai okokbl megengedhettk magunknak azt a luxust, hogy egy vagy kt krrel ksbb cserljnk kereket, de Suzukban elsknt kellett felkeresnnk a bokszot. Nagyon korn (kellett kereket cserlnnk), korbban, mint azt vrtuk, vagy mint azt akartuk. Nagyobb mrtk gumikopstl szenvedtnk, mint azt elzetesen gondoltuk, de van nhny tletnk ezzel kapcsolatban. Vasrnap azonban minden megvltozhat egy kicsit, a verseny hossz lesz s nem csak a gumikkal, hanem az autval is foglalkoznunk kell. Mi azonban megrtettk, hogy a gumikops (Suzukban) mirt volt nagyobb a vrtnl, de gy jttnk ide, hogy ezt mg igazolnunk kell. Ugyanakkor j eslynk van arra, hogy tbbet tudjunk meg az abroncsokrl, mert a gumistratgia itt (Koreban) nagyon agresszv lesz, de azt mg nem tudjuk, hogy ez hny kerkcsert is fog jelenteni, lehet, hogy csak kettt, de az is lehet, hogy tt.”
/formula.hu/
|