Gratullunk az els indiai gyzelmedhez az els indiai nagydjon. Nzi szempontbl hibtlan versenynek tnt. Voltak olyan pontok, amikor ktsgbevontad a gyzelmed?
Amikor az autban lsz s teljes mrtkben a versenyre koncentrlsz, nincs sok helye a krdjeleknek. A legfontosabb az volt, hogy jl kezdjk a versenyt, megsszuk incidensek nlkl s egy kis trrel rkezznk meg az els kanyarhoz. Megknnyebbls volt, mikor magam mgtt lttam a kt autt, akik egymssal csatztak s gy ellphettem tlk. Akkor kiautztam egy 3,5 – 5 pm-s klnbsget. Meglep volt, amikor vesztettnk nhny msodpercet a killsok utn, amit nem tudtam megmagyarzni magamnak. Miutn visszatrtnk kellett egy kr, hogy visszarzdjunk a ritmusba. sszessgben ez egy tkletes verseny volt , nincs hely a panaszra. Az aut tkletesen mkdtt s nagyon jl reztem magam – a plya is nagyon lvezetes. Nagyszer volt, hogy egyedl mentem s kpes voltam az autt s magamat is a hatron tartani. Aztn a dobogn megkaptam ezt a csodlatos trfet.
A leggyorsabb kr ismt a tied volt. Mennyire fontosak ezek a rekordok neked?
A versenymrnkm ismt kzlte velem, hogy nem fogok pontot kapni a leggyorsabb krrt. De a vgn ismt minden rendben ment, megszereztem a pole-t s a versenyt is. El kell mondjam jobban reztem magam a kemny gumikon, mint a lgyakon. A lgy abroncsokon vigyznom kellett, mert a vge fel mr csszkltam. De szerencsre gy tnt Jenson hasonl problmval, teht nem fordultak szorosra a dolgok.
gy nz ki most sem hagysz tl nagy teret a versenytrsaknak, a bajnoki cmmel a zsebedben.
Azt hiszem senki sem ezt senki sem tenn. Mindig a leggyorsabbnak kell lenni, ha lehetsges, meg kell szervezned a versenyedet s figyelni a gumik kezelsre is. Szmunkra fontos volt, hogy megmutassuk az els etap vgn, hogy kpesek lennnk tovbb nyomni, hogy senki msnak ne legyen eslye. A msodik etapban volt idnk arra, hogy megvrjuk mg Jenson kill, nem kvettnk el azt a hibt, hogy tl korn lljunk le.
Hogyan lltak a jv vi aut fejlesztsvel?
Termszetesen mr nagyon kemnyen dolgozunk rajta. Az aut egy kicsit meg fog vltozni a szablyvltozsoknak megfelel, de nem lesz teljesen j, inkbb az idei aut tovbbfejlesztse. Mg mindig nem rt vget az idei szezon, s nem clunk, hogy lejjebb adjuk az elvrsainkat a htralev kt versenyen sem. Mg mindig nagyon sok tapasztalatot szerezhetnk s tanulhatunk a versenyeken. Mg mindig hesek vagyunk s motivltak, hogy mg ersebben nyomjuk.
rta:Andi
Forrs:f1.com