Htfn a ngy csapat egy jabb ksrletet tett arra, hogy a FOTA-val kapcsolatos esemnyek ellenre megprbljk kzs nevezre hozni az llspontokat az RRA-val, a kltsgvetsi megszortsokkal kapcsolatban. Annak ellenre, hogy egyik fl sem kvnta hivatalosan is kommentlni a megbeszls eredmnyeit, az Autosportnak nyilatkoz forrs pozitv eredmnyekrl szmolt be.
A Ferrari s a Red Bull mg a hnap elejn jelentette be, hogy kiszll a FOTA-bl, majd pr nap mlva a Sauber kvette ket, illetve a Toro Rosso sem jelent meg a megbeszlseken.
Christian Horner tovbbra is kitart azon vlemnye mellett, hogy a Red Bull hajland egyttdolgozni a tbbiekkel az RRA-t rint krdsekben:
„Az aut minden aspektust figyelembe kell vennie. Mindig is veszlyes volt ekvivalencikkal dolgozni. Minden csapat mshogy pl fel, s msok a tulajdonosai.”
„Pran a motorgyrtkhoz tartoznak, mg pran fggetlenek, s ha megnzzk azt, hogyan mkdnek a dolgok, mint a tesztels, a szlcsatornban eltlttt rk, vagy a szemlyzetet rint megszortsok, akkor azok a dolgok, melyek kzzelfoghatak s rzkelhetek, remekl mkdnek. Azonban ha egyenlsget tesznk az eltlttt rk s a kls kiadsok kz, akkor gy tnik, hogy itt futunk bele nehzsgekbe.”
„Minden csapat rszrl fennll a szndk, hogy kezeljk a kltsgeket, s az egsz azon mlik, miknt csinljuk ezt. s ebbl nem zrhatjuk ki a motort, mivel pran maguknak gyrtjk, szval a csapatokat egy egszknt kell kezelnnk, s nem szemelhetjk ki csak a karosszrit.”