Egyelre a Lotus F1 Team tnik a legaktvabbnak a Knban. A padllemezek a leszorter 40 szzalkrt felelsek, s a csapat 2-3 tizedet reml attl, hogy lecserltk az aut padllemezt egy j verzira.
A Lotus szmos j elemmel kszlt Knra: els szrny, motorburkoltat, terellapok az els felfggeszts mgtt, s a felfggeszts is j elemeket tartalmaz az E20-on.
Kimi Rikknen s Romain Grosjean ezen kvl j diffzort is kapott erre a htvgre.
A McLaren sem szklkdik jtsok tern: az istll egy j els szrnyat s padllemezt hozott el Wokingbl.
A Ferrari egy mdostott hts szrnyat tesztel Fernando Alonso F2012-esn, melyet zld aero festkkel fjtak le, hogy tanulmnyozzk annak viselkedst s hatsait.
Christian Horner a Sky Sportsnak nyilatkozva elmondta, hogy nemcsak a kipufogk tern tartogat jdonsgot az RB8-as: a gpen szmos alkatrsz megvltozott, de hogy melyek is ezek pontosan, azt nem kvnta rszletezni.
Egy dolgot mgis knnyen ki lehet szrni: a Red Bull egy j hts szrnyat prbl ki a mai edzsnapon, melyet Mark Webber autjra tettek fel. A DRS nyit s zr mechanizmusa megvltozott, s egy fggleges elemmel „vgtk kett” a szrnyat, mely az llthat lap mozgatsrt felels.
A HRT szintn prblkozik: a szezon elejn bemutatott, egyesek ltal primitv egyszersgnek tartott els szrnyat egy tovbbfejlesztett verzira cserltk.
Kamui Kobayashi, a Sauber F1 Team versenyzje egy j fkszettet tesztel a C31-esen.
Sergio Prez kifejtette, hogy a C31 nem tartogat meglep jdonsgokat, s egyedl a htst optimalizltk.
/f1-live/