| 
Az FIA mgsem trgyalta a Red Bull-fle motorvezrlst?
	 Az omnicorse „megbzhat forrsra” hivatkozva lltja, hogy az FIA Technikai Munkacsoportja (TWG) mgsem trgyalta tegnap a motorprogramozs krdst. Tovbbra sem tudni, hogy a Red Bull hasznlhatja-e a Nmet Nagydjon alkalmazott belltsokat. 
 Mint arrl vasrnap dleltt beszmoltunk, Jo Bauer, az FIA technikai delegtusnak szakembere kzlemnyben tudatta, hogy a Red Bull – pontosabban a Renault motorjaiban, mely kiemelt partnerknt kezeli a csapatot - mindkt autjban ellentmondsos motorprogramozsra bukkant.
 A szakember szerint a gpek nyomatkleadst gy mdostottk, hogy az nem a teljestmnyt szolglja, hanem aerodinamikai elnyre akarnak vele szert tenni. A motorok a kzps fordulatszm-tartomnyban teljesen ms rtkeket produkltak, mint a korbbi versenyeken – tette hozz Bauer. Adalk, hogy a paddockban terjed vlemnyek szerint a kiprgsgtl hatst akartk imitlni a vezrlssel.
 
 Az gyet gyakorlatilag „eltussolta” az FIA, mondvn, hogy a Red Bull magyarzatt nem fogadja el, de bntetst sem rnak ki, mert a szablyok nem elg pontosak, s az istll nem szegte meg az rott szt.
 
 Az eredeti forgatkny szerint a TWG tegnap Londonban trgyalta volna meg az esetet, s a szablyokat is egy sokkal egzaktabb formba akartk nteni. Ehhez kpest a fent emltett oldal azt lltja, hogy nem hogy vgeredmny nem szletett, de mg csak nem is foglalkoztak a tmval a tegnapi lsen.
 
 Ez mindenkppen rdekes fejlemny lenne, mert ezzel az FIA csendben elismern, hogy ismt hibzott a szablyalkotsnl, s a csapatok rohamlptekkel fognnak neki a Red Bull-fle szoftver lemsolshoz - amire Martin Whitmarsh szerint minden esly megvan.
 
	/f1-live/
	            |