| 
sszeeskvs ldozata a Red Bull?!
	 A paddockban terjed pletykk szerint a Bernie Ecclestone-Red Bull pros ll szemben a Jean Todt ltal elnklt FIA-val, s ennek a levt issza a csapat a 2012-es szezonban. 
 Nmet rteslsek lltjk, hogy a Nemzetkzi Automobil Szvetsg nagyobb szeletet akar kapni az F1 tortjbl, ezrt a brit-osztrk istlln keresztl gyakorol nyomst a dntshozra.
 
 Az Auto Motor und Sport szmolt be rla elsknt, hogy az Ecclestone ltal prtfogolt Red Bullra nem vletlenl jr r a rd. Az elmlet szerint a szvetsg Christian Horner csapatn keresztl akarja megpuhtani a kereskedelmi jogok tulajdonost, hogy az vegye be a 2013-tl rvnybe lp bizniszbe az FIA-t, s nvelje annak rszesedst a Forma-1-ben.
 
 A konspircis elmlet kitallja lltja, hogy elg vgigmenni az idei ven: Monacban a Red Bull lyukas padllemezt tmadtk meg, majd jtt az llthat fkhts Montrealban, s vgl a vitatott motorprogramozs a mlt hten. Egy kevsb kzismert balh volt az llthat lengscsillaptk esete, mely szintn Kanadhoz kapcsoldik. Az FIA egy olyan rendszerre „bukkant” Montrealban, melynek segtsgvel a Red Bull knnyedn tudott lltani az els lengscsillaptk kemnysgn, ezzel mdostva a gp hasmagassgt az idmr s a verseny kztt – ez szigoran tilos.
 
 Az ellentbor - akik nem hisznek az elmletben – hangslyozza: ha az FIA tnyleg tmadni akarja ket, akkor nem gy jrnak el.
 
 A nmet lap egy FIA kzeli forrst idzve rta a kvetkezt: „Ha lett volna valamink a Red Bull ellen, ahogy azt felttelezik, akkor vrtunk volna a verseny vgig, s hagytuk volna, hogy a tbbi csapat tiltakozzon.”
 
 Vettel csak ennyit mondott az sszeeskvs-elmletrl: „Nem pazarlom erre az energim. Termszetesen lehet az a benyomsod az elmlt hetek utn, hogy sszeeskvs folyik.”
 
	/f1-live/
	            |