Marko: llthat hasmagassg?! A Ferrarinl lttam ilyesmit…
	
	 
 
	Helmut Marko ismt hozta a formjt, s ezttal konkrt nevet dobott fel, amikor a paddockban zajl knyes gyek kerltek szba. 
	A Red Bull Racing tancsadja elmondta: tudomsuk szerint a Ferrari eszkz nlkl tudta lltani az autk hasmagassgt
	Lyukas padllemez, aerodinamikai clokra hasznlt fkszellztets, motorprogramozs s szablytalanul llthat hasmagassg – idn a Red Bull Racing jtssza a fszerepet, ha technikai vita zajlott a paddockban.
	 
	A Nmet Nagydjon a Red Bull motorprogramozsa kerlt a kzppontba, s a kvetkez hten be is tiltottk az eljrst. Mark Webber nem tulajdont tl nagy jelentsget a dolognak:
	 
	„A technikai megbeszlsen mg t percet sem fordtottunk az j szablyokra. Ha ez hozott is neknk valamit, akkor az mintegy 0,001 msodperc volt”- mondta lekicsinylen Webber.
	 
	Majd jtt az llthat hasmagassg krdse, miszerint a Red Bull eszkz hasznlata nlkl tud lltani az RB8-on az idmr s a verseny kztt. Helmut Marko az Auto Motor und Spot-nak kifejtette, hogy ms csapatoknl is krbe kellene nzni olykor:
	 
	„Semmit sem lltottunk kzzel. Egyltaln nem tudom, hogy mirt izgattk fel magukat ennyire a tbbiek”- mondta az orsztrk.
	 
	„Tudomsunk szerint a Ferrari ilyesmit hasznlt egy ven keresztl”- jegyezte meg a tancsad.
	 
	/f1-live/
	         
		