| 
A Pirelli egykillsos stratgit jsol
	 Eddig gy tnik, kevsb kopik a Pirelli Monzban, gy a gyrt egykillsos stratgit jsol az Olasz Nagydjra. 
	A Forma-1 abroncsbeszlltja a legkemnyebb gumikkal kszlt Monzra s megmaradt a keskenyebb nyomtv konstrukcinl, ami a mlt htvgn Belgiumban is  hasznlhat volt. Ezek a dntsek azt jelentik, hogy nem rte akkora terhels Monzban az abroncsokat s a Pirelli motorsport igazgatja, Paul Hembery szerint nem ktsges, hogy nem lesz szksg itt a tbb killsra. 
	"Minden bizonnyal egykillsos stratgit hasznlnak majd" - mondta. "Nagyon kicsi a kops. Az els edzsen tapasztaltunk egy keveset a jobb els abroncson a Parabolikban. sszessgben viszont nhny mdosts kopsszintje nagyon alacsony volt s elg kzel jr ahhoz, hogy az egsz versenyt a kemny abroncson legyen kpes megtenni. gy egykillsos stratgia lesz. A kt keverk kztt 0.3-0.5 msodperc klnbsg van, a degradci a kemny abroncsokon majdnem minimlis. A kzepes gumik olyan 12-14 kr utn kezdtek kopni, gy a szezon tbbi versenyhez kpest elg konzervatv a helyzet." 
	Az egykillsos taktika kevesebb, mint a Pirelli lland clkitzse a ktkillsos versenyekrl, de Hembery szerint tl sok volt a lutri, hogy lgyabb abroncsokat hozzanak. 
	"Egy vagy kt csapat volt, akiknek idn problmjuk volt a hlyagosodssal, gy ez azt jelenti, hogy inkbb vatosnak kellett lennnk" - mondta. Monzban mindig csak a futam utn lehetnk okosak, de ha nyolc autnak alapvet gondja van a hlyagkpzdssel, nem tudhatjuk, hogyan sikerl a futamot kezelnik. Ez nem az, amit Monzban akarunk. Minden zletnkben rintett tudja, hogy Monza okozhat abroncsproblmkat. Nem szmt, hogy milyen kategriban vagy, a nagy sebessg s a nagy terhels miatt a gumik tlmelegednek s hlyagosodnak. Nem tesztelhetjk ms autkon, nem jhetnk ide, hogy szimulljuk, mi trnik, gy kiss vatosak vagyunk." 
	/formula/
	            |