| 
A rgebbi genertor jobban brja a strapt
	  
	  
	  
	  
		Ktszer kellett versenyt feladnia a Red Bullnak idn ugyanazon mszaki hiba miatt, s mind a kt alkalommal Sebastian Vettel esett ldozatul. 
		Elszr Valenciban, majd tegnap az Olasz Nagydjon volt knytelen feladni a versenyt Sebastian Vettel, a Renault motor genertornak meghibsodsa miatt. Kln bosszant szmra, hogy mind a ktszer fontos pontoktl esett el. Mark Webberrel az idn ilyen mg nem fordult el. „A legjabb fejleszts genertort hasznltuk, amit a Valenciban bekvetkezett eset utn kezdtnk hasznlni. Webber autjban egy rgebbi tpus van, azzal nem volt problma” – magyarzta Dr. Helmut Marko, a csapat tancsadja. Sovny vigasz ez az ausztrlnak, aki gy sem szerzett pontot, mert annyira elkoptak a hts abroncsai, hogy a csapat s  is gy vlte, jobb flrellni, mint belerohanni egy balesetbe. 
		Az Auto Motor und Sport szerint, a Magnetti Marelli, a Renault genertor beszlltja, nagy prioritst adott az eset kivizsglsra. nem Vettel az egyedli rintett, hiszen Valenciban Romain Grosjean alatt is megllt a motor, most pedig a francia helyett beugr Jerome D’Ambrosio autjban szleltk a meghibsods korai jeleit – ez legalbb segthet a problma feldertsben. 
		A nmet bajnokot nem csak mszaki hiba, hanem verseny alatt kiszabott bntets is sjtotta, mert nem hagyott helyet Fernando Alonsnak egy elzs sorn. Rgtn felmerlt, lejtett-e a hazai plya Alonsnak, az FIA valban a kezre jtszott a Ferrarinak Monzban? „Azt gondolom, nem” – zrta rvidre az sszeeskvs elmletet Vettel.  
	/formula/
	            |