Vettel ngy tizeddel volt gyorsabb az idmrn, de az ellenfelek szmra aggasztbb a futamon mutatott tempja, amikor kilenc tizeddel jobb krket tudott menni. A gp egy j dupla DRS-t kapott erre a futamra, melyet mr Szingaprban is teszteltek, valamint egy teljesen tdolgozott els szrnyat s orrkpot, s llthat fkhtst.
„Minden egyes krben gyorsabban tudtam menni, s mindig uraltam a versenyt”- mondta Vettel, aki ismt magra haragtotta a csapatvezetst azzal, hogy sorra futotta a leggyorsabb krket a nagydj vgn.
„Mg a gumikopst is mindig kzben tartottuk”- idzte Markt az Auto Motor und Sport. „Monzn kvl minden versenyen kpesek lettnk volna nyerni. Most vgre megtalltuk a paramtereket ahhoz, hogy hogyan lltsuk be helyesen az autnkat minden krlmny kztt”- terelte el a figyelmet az j eszkzrl, melynek ksznheten meredekebb szrnyllssal lehet menni a gyors rszeken is, de nem cskken a vgsebessg – azaz nagyobb temp rhet el a gyors kanyarokban.
„Gyakran volt olyan problmnk, hogy a temp ltalnossgban rendben volt, de fontosabb pillanatokban, mint amilyen az idmr, nem tudtuk lehvni ezt a sebessget”- folytatta a tancsad.
s mi a vlemnye a Ferrarinak a Red Bull j rendszerrl? „Azt nem mrl holnapra fejleszted ki”- reaglt a csapatfnk. „Nyugodtan kell dolgoznunk a tovbbiakban, s csak magunkra szabad koncentrlni. Nzze meg a McLarent. Nem sokkal ezeltt mg legyzhetetlenek voltak, itt meg csak a harmadik er a Red Bull s mgttnk”- mondta Domenicali.
„Tl gyengk vagyunk az idmrn, majd a versenyen megvltozik az autt. n is sokat adnk azrt, hogy tudjam, mirt van ez. Az biztos, hogy nincs kze a gumikhoz. De meg kell oldanunk ezt a problmt, klnben mg a kvetkez vben is velnk lesz.”
A McLaren abban bzik, hogy csak egyszeri alkalom volt a Red Bull remeklse, mikzben k elszmoltk magukat Suzukban: „Elkalkulltuk magunkat. Ezt jobban kell vgigvinnnk a kvetkez alkalommal. Semmi rtelme sincs annak, ha hektikusak lesznk”- utalta arra, hogy lesz-e DDRS az MP4-27-en.
„Az, hogy vajon mi is elhozzuk-e a DDRS projektnket, az azon mlik, hogy mekkora hasznot jelent a felhasznlsa”- tette hozz Martin Whitmarsh.
/f1-live/