Jaime Alguersuari szerint a Red Bull sikereinek titka nem ms, mint a technikai igazgatjuk, Adrian Newey zsenialitsa.
„Az a md, ahogyan a Red Bull a szezon utols rszben az lre ugrott igazn lenygz. k az v eleje ta fejlesztettk az autt, de volt nhny problmjuk, de most igazn nagyot fejldtek, klnsen az aut hts rszt illeten, ahol a kipufog rendszerk rvn jelents leszort ert kpesek ellltani. rdekes ltni ezt az Adrian Newey korszakot, ami a 2009-es technikai szablyok bevezetsvel jtt el. Ennek az j korszaknak egyrtelmen Newey a meghatroz figurja, s hihetetlen, hogy mi mindent meg tud tenni, a sok ember s pnz segtsgvel.
De ez nem csak a pnzrl szl, mert van mg nhny csapat, akiknek hasonl kltsgvetse van, mint a Red Bullnak. Ez a gondolkodsrl s a hatkonyabban szervezett csapat munkrl szl. A tbbi piltnak, gy klnsen Vettel rivlisnak, Fernando Alonsnak nehz ezt megrtenie. Egy autversenyznek meg kell rtenie, hogy akkor tudja uralni a Formula-1-et, ha az v a legjobb csomag, s benne a legjobb aut, s akkor nyer. Mi is atltk vagyunk, de a tbbi sporthoz kpest jobban fggnk a technolgitl. Te sohase hallhatod Roger Federerzl, vagy Rafael Nadaltl azt, hogy „n nem tudtam nyerni, mert az tje jobb volt, mint az enym.” De az F1-ben az autk kztt is van teljestmny klnbsg. s itt az egsz csomag szmt. A pilta is nagyon, de nagyon fontos, de hatrozottan fontosabb a csapat, a hasznlt technolgia, a kltsgvets, a szervezet, s az hogy a megfelel ember legyen a fnk.
s a Red Bullnl minden meg van, gy 2009 ta uraljk a Formula-1-et. Newey fontos ebben, de Vettel is s az egsz csapat is. A Formula-1 folyamatosan vltozik a Red Bull s Vettel uralma eltt ott volt a Ferrari s Michael Schumacher uralma. De akkor nagyobb volt a vltozk szma, ott volt a kt gumiabroncs gyrt csatja, nagyobb klnbsg volt a motorok teljestmnye kztt, mint most s gy tovbb. De akrmilyenek is a szablyok a csapatok dolga, hogy a legjobban alkalmazkodjanak azokhoz a gyzelem rdekben, s a legjobb fog nyerni, ez pedig jelenleg a Red Bull.
Amikor a Toro Rossnl voltam, tudtam, hogy nincs eslyem a dobogra llni, sok aut volt ugyanis, akiknek sokkal nagyobb volt a leszort ereje a minknl. Neked ezrt meg kell rtened az F1-et s alkalmazkodni kell az sszes krlmnyhez. Egy ilyen helyzetben a legfontosabb, hogy legyzzed a csapattrsadat, meg kell rtened, hogy kik is az ellenfeleid s azok legyzsre kell sszpontostanod. Alonso a Red Bullal harcol, gy ahogyan velk senki ms sem tud, egy nap Alonsnak pedig ismt meg lesz az eslye arra, hogy jra vilgbajnok legyen. Egy autversenyznek mindig a lehet legjobb munkt kell vgeznie a maximumot nyjtva a csapatnak. s Alonso ezt csinlja. Mg nem lehet azt mondani, hogy Alonso vilgbajnoki eslyeinek idn mr vge. A Ferrari Indiban egy kis lpst tett elre, mg Alonso fantasztikus versenyt futott, a 2. helyvel pedig bejtt a kt Red Bull kzz. s mg van htra hrom futam, gy brmi megtrtnhet. Ezrt sohasem szabad visszavenned. De mindenki tudja, hogy a Ferrari nem olyan versenykpes, mint a Red Bull, Alonso ezrt csak azokkal a krtykkal jtszhat, amik a kezben vannak, de neki meg kell jtszania ezeket a lapokat, s majd megltjuk, hogy mit is tud majd ezekkel elrni.”