SEBASTIAN VETTEL

Sebastian Vettel, akrcsak a src a szomszdbl. Habr ngyszeres Formula-1-es vilgbajnok, s a sportg trtnetnek egyik legnagyobb mlt csapatnak piltja, nincsenek sztrallrjei. Magnlett rendkvl vja a mditl, s minden krdst kerl is ezzel kapcsolatban. Egytl egyig minden pilta tisztelett kivvta hozzllsval s tehetsgvel. 2015 ta j csapatval, a nagy mlt Ferrarival szll harcba a gyzelemrt! Itt kiderl hogyan! >>

      

 
 

SEBASTIAN HIVATALOS OLDALA

 

 
Orosz NAGYDJ 2017

Idpont: 2017. 04 28. - 04.30.
Krk szma: 53
Egy kr: 5,848  km
Teljes versenytv: 309,745 km
Leggyorsabb kr: 1:39:094- N, Rosberg
2016-os gyztes: N. Rosberg

 

Idbeoszts

 
LATEST PHOTOS

Silverstone 2017

 
IMPRESSZUM

Ha szeretnd egy picit jobban megismerni a lapot, s azt, aki mgtte ll, akkor me nhny informci a szerkesztrl s az oldalrl:

A szerkesztrl
Oldalinformcik
Elrhetsgem

Szerkeszt: Andi
Design: Merci
Nyits:  2011.08.01.
Tma: Sebastian Vettel, Formula 1
Kategria:  sport
Host: gportal
Ajnlott bngsz: Mozilla Firefox
Felbonts: 1280*800

Nyilatkozat s tovbbi informcik ITT!

(c)

Copyright Seb-Vettel 2011-2017

 
PONTVERSENY

1.     Sebastian VETTEL 68
2.   Lewis HAMILTON  61
3.  Valtteri BOTTAS 38
4.    Kimi RAIKKNEN  34
5.   Max VERSTAPPEN  25

 




 

Tovbb >>

 
CHAT

A chat cserekrsre, beszlgetsre szolgl! Reklmot nem krek! Tartzkodj a trgr szavak hasznlattl!

 

 
PITLANE

 

//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_71.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481082_98.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481087_73.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_80.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_96.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481083_47.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_40.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_27.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_17.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481080_40.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481081_43.png //seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_60.png
//seb-vettel.gportal.hu/portal/seb-vettel/image/gallery/1446481079_57.png      

Chatben tudsz JELENTKEZNI!
Ha leveszel, elkltzl, trld az oldalad szlj! Ksznm!
Ha nem frisselsz hossz ideje lekerlsz.

 

 

HREK

Vettel elmondja, miknt jutottak tl a nehzsgeken

Sebastian Vettel idei cmvdse jval nehezebben jtt ssze, mint egy vvel ezeltt. A Red Bull a szezon sorn szmos problmval volt knytelen szembenzni, autjuk pedig csupn az v utols harmadra llt ssze annyira, hogy vgl maguk javra fordtsk vele a kzdelmet. A nmet vilgbajnok az Auto Motor und Sport v vgi sszefoglaljban szezonjuk nehzsgeinek technikai htterrl is meslt.

2011-es diadalmenetket kveten mindenki ket vrta elsszm eslyesnek, idei vk viszont kornt sem indult jl. A legfbb fegyverk, a befjt diffzor betiltsa nagyon rzkenyen rintette ket, radsul az RB8-as konstrukci sem bizonyult olyan tkletesen kiforrottnak, mint eldje.

Sebastian Vettelnek vgl mgis sikerlt megvdenie bajnoki cmt, ami szerinte nagyban hozzllsuknak ksznhet. A nmet szerint ugyanis v vgi talpra llsuk szorosan sszefgg azzal, ahogyan elz vi sikereikhez viszonyultak.

„Nem reztnk semmi magtl rtetdnek 2011-ben.” – meslte a vilgbjanok az Auto Motor und Sportnak az elz esztend eredmnyeirl. „Minden gyzelem klnleges volt. Mindig javtottunk valamit, mg akkor is, mikor mr megnyertk a bajnoksgot. Ennek ellenre ugyanolyan szorgosan tanulmnyoztuk az adatokat, s kemnyen dolgozunk, mint eltte. Tudtuk, hogy 2012-tl nem vrhatjuk azt, hogy megismtldjn a 2011-es v. Ezrt sem vrtunk el semmit magunktl az v elejn. Ha nem csapsz nagy felhajtst a gyzelmeid idejn, a visszaess sem lesz olyan nagy. Ezrt sem fjtak annyira neknk az v eleji veresgek. Megmutattk, hogy helyes volt kt lbbal a fldn maradni.”

rett gondolatok a nmet rszrl, amelyek egyttal komoly tmaszt is jelentettek szmra, amikor Monzt kveten mr-mr elszni ltszott a bajnoksg. „Tudtuk, hogy a dolgok gyorsan megvltozhatnak. Nzzk csak meg 2010-et!” – utalt arra, hogy a hullmvlgyek ellenre sosem adta t magt a teljes aggodalomnak.

A nagy menetels aztn Szingaprban kezddtt. A csapat a tvol-keleti minillamba vitte el tfog fejlesztseit, amelyek mindegyike az aut tkletestst, valamint Vettel stlushoz val igaztst szolglta. Hogy mindez mekkora elrelpst jelentett nekik, a nmet sorozatos gyzelmei s pole-krei mutattk meg. Ahhoz, hogy sikerljn a felzrkzs viszont az is kellett, hogy a mg tkletlen Red Bull a kevsb sikeres idszakokban sem szmtott teljesen rossz autnak. „Egyszeren sokkal jobban reztem magam az autban. Az egyensly sokkal jobb volt. Az elejn mg nem llt ssze ilyen jl, ami problmt okozott az idmrkn. A versenyek viszont sok mindent kijavtottak. Mg akkor is, ha nem voltl teljesen elgedett, kpes voltl egy j futamra. Ezrt is voltunk mindig versenykpesek a versenyeken.”

Az v eleji gyenglkeds f okt a mr emltett tlls jelentette a kipufog tern. A csapat mr a tli tesztek idejn rjtt arra, hogy eredeti elkpzelsknl hatkonyabb a Sauber Coanda-megoldsa. Az idnynyitra lemsolt szerkezettel viszont eleinte nem ment jl a csapatnak, gy tbbszr is mdostaniuk kellett rajta. Ez a fajta tanulsi fzis Vettelt is ersen visszavetette – olykor jobban, mint csapattrst, Webbert, aki idkzben Monacban s Silverstone-ban is futamot nyert.

Vettel szerint ennek okt a vezetsi stlusok klnbsgben kell keresni. „Sokig nem tudtam kibklni az j kipufogval, annak ellenre, hogy tbb leszort ert hozott, mint a rgi, amivel Knban mentem. Az j nem hagyta, hogy gy jtsszak az autval, ahogy n szeretnk, ahogy a stlusomnak j lett volna. n igyekszem magammal vinni a sebessgem a kanyar bejratnl. Mark inkbb a kijratnl ersebb. Csak az utols Coanda-vltozat volt kzelebb ahhoz, ami tavaly volt jellemz.”

Az emltett leszort er, valamint a kocsi kezelhetsge termszetesen a gumikezelsre is kihatssal volt. A csapat a szingapri fejlesztsekkel ezen a tren is sokat javult. m mint az a hromszoros bajnok versenyzjk elmondsbl kiderl, a Pirelli sajtosan kiszmthatatlan termkeivel nem vletlenl kszkdtt minden csapat.

„Idn mindenki kevesebb leszort ervel rendelkezett. Viszont ppen ez jelenten a gumiproblmk csodaszert. Ezrt is volt sokkal jobb a szezonunk msodik fele, mivel a mrnkk tbb leszort ert talltak. Bizonyos dolgok ennek ellenre sem tisztzdtak. A 120 fokos mkdsi tartomnyba hozod a gumit, ennek ellenre nincs tapadsod. Aztn mr az els hrom kanyarban tudod, hogy elfelejtheted a krdet.”

Az abroncsok furcsa viselkedsre pldt is hoz a heppenheimi. „Nzzk csak a szuzukai idmrt! Ott Massa egsz id alatt gyorsabb volt Alonsnl, aztn mintha villmcsaps rte volna, egyltaln nem ment neki, mikzben Fernando hihetetlenl feljavult. Biztos vagyok benne, hogy a Ferrari sem tudta megmagyarzni ezt. Neknk is voltak ilyen tapasztalatain. Szingaprban a Q2-ben olyan idket mentem, mint Hamilton, mg gy is, hogy kt kanyart nem tudtam tisztn teljesteni. Aztn a Q3-ban hiba nlkl mentem krbe, mgis lassabb lettem Lewisnl. Maldonado mindekzben ht tizedet gyorsult a Q2-hz kpest.”

Hogy ennyire kiszmthatatlanul s hullmzan alakult az idei szezon ennek tkrben nem is lehet meglep. Miknt az sem, hogy a valdi erviszonyok csupn az v msodik felre, a nyri sznet utn tisztultak le vgrvnyesen. A rsztvevk eltt ll feladatot ugyanis meglehetsen nehz volt megoldani. Vettel szerint a gumik furcsa viselkedse, valamint az llandan vltoz krlmnyek s helysznek miatt nagyon sok idt vett ignybe, mire megtalltk a helyes utat. „Taln vannak bizonyos tleteid, amikrl gy gondolod, a kvetkez versenyen segthetnek, de ezeket sajnos nem tudod helysznrl helysznre leellenrizni.” – indokolta feltmadsuk ksei idpontjt a nmet.

Taln a szoksosnl is ksbb jtt, de vgl mg idben sikerlt elrni a fordulpontot. A Red Bull elgedett lehet mindezzel, miknt a semleges szurkolk is, akik 2011-hoz kpest ezttal ismt egy vgletekig kilezett bajnoki kzdelmet lthattak.

/motorsportal/

2012.12.18. 17:52, Andi Vissza a bloghoz
Mg nincs hozzszls.
 

RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL /// NE FÉLJ, CSAK HIGYJ! ///RELIGIO-PORTAL    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    PREKAMBRIUM //// A TUDÁS BIRODALMA    *****    Lakatos munka- Épületlakatos munka- Haidekker kerítés - Haidekker kapu- Teraszkorlát- Lakatos munka szerelés- Hullámrács    *****    Itachi Shinden második fejezet!! - ÚJ FEJEZET - Felkerült a könyv második harmada!! Konoha.hu - KATT!! KATT! KATT!! KATT    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Kedves Csokoládé kedvelõk! Segítségeteket kérném a kérdõívem kitöltéséhez! Témája a CSOKOLÁDÉ MÁRKÁK! Köszön    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    Aki szörnyekkel küzd, vigyázzon, nehogy belõle is szörny váljék. S ha hosszasan tekintesz egy örvénybe, az örvény vissza    *****    Rose Harbor, ahol a tenger suttog és a múlt sosem tûnik el teljesen. - FRPG - csatlakozz közénk te is :)    *****    Egy kikötõ, ahol minden hullám egy új kezdetet ígér. Rose Harbor, több mint egy város, egy világ a világ mögött.    *****    Rose Harbor &#8211; kisvárosi báj, nagy titkokkal - légy részese te is ennek a kalandnak :) - FRPG    *****    Óceán, erdõ, csillagfény &#8211; minden ösvény Rose Harborba vezet - aktív FRPG közösség    *****    Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ a konoha.hu -n. Nézzetek be! *** Itachi Shinden 1. kötet Magyarul elérhetõ!!!    *****    ÁGICAKÖNYVTÁRA - KÖNYVEK, KÖNYVEK, KÖNYVEK - ÁGICAKÖNYVTÁRA    *****    MOVIE-NIGHT -> Filmek, Sorozatok <- MOVIE-NIGHT    *****    Movie-