Horner: Veszlyesek a 2014-es szablyok a nagycsapatok szmra
A Red Bull csapatfnke szerint olyan radiklisak az jtsok, hogy a nagycsapatok knnyen a kzpmeznyben tallhatjk magukat.
Jvre bcst mondhatunk a V8-as, 2,4 literes motoroknak, helyettk 1,6 literes, V4-es erforrst fognak hasznlni a csapatok, ami az aut teljes talaktst ignyli, gy mindenki a nullrl kezd. Christian Horner mg azt sem tartja kizrtnak, hogy akrmelyik nagycsapat az lrl a kzpmeznybe eshet vissza, s megkeveredik az ersorrend.
"2014 mindenki szmra kockzatos lesz. Nem lehet tudni, hogy ki hogy ll a motor fejlesztsvel, egyelre csak a Mercedes mutatta be, de az sem a vgleges verzi. Nagyon bzunk a Renault-ban, hogy megfelel motorokat fog szolgltatni, de ltva a munkjukat, nincs ktsgem efell. Azonban nem knyelmesedhetnk el, hiszen a Ferrari s a Mercedes is nagyon kemnyen dolgozik."
Jvre a hangsly nem a teljestmnyen lesz, sokkal inkbb a gazdasgon, s a krnyezettudatossgon. Sokkal inkbb a hatkonysgrl fog szlni a sportg, rdekes vltozs lesz. Bzunk a motorbeszlltnkban, de csak jvre derl ki, hogy mire lesz mindez elg."
Sokak szerint a Ferrari s a Mercedes elnyben lesznek, mert kt gyri csapat, gy az aut alvza teljesen a motorhoz alakthat. Horner azonban biztos, hogy ebbl nem lesz gondja a Red Bull Racingnek.
"Nagyon j a kapcsolatunk a Renault gyrtival, gy nem hiszem, hogy ez problma lenne. Nagyon tisztn ltjuk a motor tervezsnek s gyrtsnak a folyamatt. "
/formula/
|