Horner a Sky Sports The F1 Show cm msorban beszlt arrl, milyen rzs nekivgni a szezonnak gy, hogy zsinrban hromszor nyertek bajnoksgot. A jerezi teszt remekl sikerlt a csapatnak, mivel nem htrltatta ket mszaki hiba, s az RB9 tempja is meggyz volt – mindezt gy, hogy a lnyegi fejlesztsek mg nem kerltek fel a gpre.
„Sok rtelemben lekerlt rlunk a nyoms, mivel sikerlt hromszor is bajnoksgot nyerni”- kezdte a csapatfnk.
„Ezt senki sem veheti el tlnk, s bekerlt a trtnelemknyvekbe. De mi nyoms al helyezzk magunkat, mivel folytatni akarjuk a sikerszrit. Termszetesen te vagy az a csapat, akit le kell gyzni, ha regnl bajnokknt vgsz neki a szezonnak, s te vagy az, akire lnek. De ez is olyasmi, amit megszoktunk az elmlt vekben. A nyoms rsze az zletnek, rsze a sportnak.”
„Mindazonltal sok szempontbl nyugodtabban vgunk neki 2013-nak, mint tettk azt az elz vekben, ksznheten mindannak, amit elrtnk. A csapat folytatta a fejldst s a bers folyamatt, s j pozciban vagyunk ahhoz, hogy kezeljk ezt a nyomst”- folytatta az rtkelst.
„Ez egy nagydolog”, mondta arrl, amit elrtek az elmlt vekben, „de a motivci magas”- jegyezte meg. „Mg mindig egy relatv fiatal csapat vagyunk, s mindenki lvezi a gyzelmet. lvezik a sikert, s valdi elszntsg van jelen. A Forma-1 egy a legnagyobb csapatsport a vilgon, s csak akkor nyersz versenyeket s bajnoksgokat, ha minden egyes rszleg szorosan dolgozik egytt.”
Annak ellenre, hogy az idei gp fejlesztse ksben van, Vettel s Webber is elgedetten beszlt az RB9-rl, s a csapatfnk is szmtott arra, hogy lesz nmi csszs a felkszlsben:
„Ez most egy kemny helyzet, s nagyon nehz volt a srcok szmra, akik a tervezssel s a gyrtssal foglalkoznak. A 2012-es csata az utols versenyig tartott, gy az autt minden lehetsges mdon fejlesztettk, egszen Brazliig. Ez volt a legksbbi rajtunk, ami valaha volt a csapatnl”- fejtette ki Horner.
„Amikor Adrian bejn az iroddba, s azt mondja, ’Szerintem egy kicsit kssben vagyunk az j autval’, nos… – arrl ismert, hogy a legjobb idkben mindig egy kicsit elrbb van. Szval egy lenygz erfeszts volt a tli peridusban, s klnsen a karcsonyi sznet alatt az, hogy az aut elkszlt az els tesztre. Csak az id fogja megmondani, hogy mindez elg volt-e.”
„Az aut mindig egy prototpus, szval az, amit mlt hten lttunk Jerezben, meglehetsen mshogy fog kinzni, amikor elmegynk Melbourne-be”- erstette meg a szakember.
Horner szerint ebben az vben is a fejlesztsi temp lesz a dnt a bajnoksgban, s mivel a szablyok elg stabilak, nem lehet szert tenni akkora elnyre, mint a korbbi vekben. „Ennl fogva az rdg a rszletekben rejlik”- tette hozz.