Vettel 1:22.514-es idvel a 8. helyen zrta a mai napot, s 100 krt teljestett az idei gppel. A nmet nem elgedett maradktalanul, s ennl tbbet szeretett volna elrni az utols hten.
„Az utbbi kt napon pran gy dntttek, hogy gyors krket mennek, de nem is tudom… Ha ssze akarod foglalni ezt a hrom tesztet, akkor meglehetsen nehz volt elvgezni a belltsokkal kapcsolatos vltoztatsokat s megtallni az irnyt, ami az abroncsoknak is ksznhet. szintnek kell lennnk magunkhoz, mivel nem pipltunk ki mindent, amit szerettnk volna, s az utbbi kt nap nem volt olyan j, mint ahogy arra szmtottunk. Hagytunk benne egy kis idt. Az utbbi kt nap meglehetsen j volt az idjrst illeten: kk g, napsts. De az aszfalt hideg volt, s a gumik nem tartottak sokig. Az a feladat, hogy valamivel tbbet rtsnk meg a dolgokbl Ausztrlira, s gy menjnk el az els versenyre, ahogy azt elvrjuk”- mondta a hromszoros bajnok.
„Szerintem sohasem volt mg egy ennyire semmitmond tli tesztnk”- utalt Vettel arra, hogy lehetetlen brmire is kvetkeztetni a szezonnyit eltt.
„A gumik egy krt brnak, vagy valamivel tbbet, attl fggen, hogy milyen melegek. Lehetetlen kiolvasni az autk tempjt, s innen kezdve a sorrendet is”- jegyezte meg.
„A cl az, hogy annyit fejlessznk az autn Melbourne-ig, amennyit csak tudunk – lehetleg sokat. Most meg kell rtennk azokat az j alkatrszeket, melyeket feltettnk az autra. Nem lehetnk teljesen elgedettek. Az utols kt nap nem volt olyan j, mint ahogy arra szmtottunk. Most maradt nmi idnk, hogy megrtsk az autt, s utna megltjuk, hogy hol llunk Ausztrliban. Termszetesen nagyon vrom mr a versenyt. A tesztek ltalban vve jl sikerltek, de az is biztos, hogy nagyobb kiegyenslyozottsgot szerettnk volna – klnsen a gumik tern. De minden csapat ugyanezzel a problmval kzd”