Mateschitz sem hagyhatta ki a hazai futamot, mely messze elmaradt attl, amit sikeresnek lehet nevezni: ngy autbl egy rt clba, az is csak gyenge pontszerz helyen. A Red Bull-alaptnak sokkal fontosabb az, hogy a htvge sikeres lett, mint az, hogy “szerezzenek egy jabb dobogs helyezst”. Ennek ellenre tovbbra is fontos lenne, hogy magra talljon a motorpartner.
“Lojlis partner vagyunk. Ngyszer nyertk meg a bajnoksgot a Renault-val. De most komoly a helyzet”- idzte az sterreich lap. “Vgre prioritst kell adni a motorfejlesztsnek.”
Fejleszteni pedig van mit, hiba van befagyasztva a folyamat. “zemanyag, llkpessg, elgyjts, szoftver, motorprogramozs, energia-visszanyer rendszerek. Ez egy komplett erforrs, gy sok lehetsg van arra, hogy a szablyok keretben tegynk mg valamit”- sorolta a lehetsgeket.
Az AMuS szerint a Red Bull sajt motor gyrtsra kszl, az egyik partnerk a grazi AVL lehetne. Mateschitz nem tud errl a forgatknyvrl. “Az AVL nem tma. Nagyon specifikus tudssal brnak ezen a terleten. Ha sszelltasz egy szakrti csapatot, hogy tervezzenek egy motort, akkor az lnyegesen bonyolultabb. Egy Forma-1-es motor miatt nem foghatunk bele mg az autptsbe is”- zrta a tmt.
/f1-live/